wtorek, 4 grudnia 2012

Nie wiesz, że potrafisz dopóki nie spróbujesz!


Ja i wianek świąteczny na drzwi... 

Łatwiej raczej kupić gotowy niż zrobić samemu!
A może jednak warto spróbować!
 Zapisałam się na warsztaty, bo jednak od czegoś trzeba zacząć. 
Dwie godziny pracy i oto rezultaty:








Mnie się podoba! 
Miał być zawieszony na drzwi wejściowe ale boję się,  żeby komuś się za bardzo spodoba i będzie chciał mieć podobny a nawet identyczny. 
Wolę nie ryzykować ! 
Tak więc przygotowania do świąt rozpoczęte, mam już inne pomysły na stroiki świąteczne, więc niedługo przystroję cały dom!!!


LUBIĘ ŚWIĘTA!!!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuje za każdy komentarz. Konstruktywna krytyka mile widziana. Jeśli masz ochotę obserwuj, nie proponuj obustronnej obserwacji! Staram się wchodzić na każdy blog i jak mi się spodoba to na pewno zostanę na dłużej!