poniedziałek, 25 lutego 2013

Moje domowe patenty.



Perfekcyjna Pani Domu daje mnóstwo porad, ja nie chciałabym być gorsza, więc raz w miesiącu postaram się spisywać garść porad domowych z jakich sama korzystam. Mam nadzieje, że chociaż część z Was - moich czytelników- z nich skorzysta :) A  może same zdradzicie mi swoje domowe patenty?

1. Z nadpsutej mandarynki czy pomarańczy odkrajam spleśniałą część, reszty broń boże nie jem! tylko kroje w plastry ok 5mm i susze na kaloryferze albo w piekarniku.  Wykorzystuje je do ozdoby, świetnie się nadają do stroików i wianków bożonarodzeniowych.


2. Z mniejszych pudełek po butach zrobiłam sobie przegródki w szufladach, skleiłam je taśmą dwustronną i gotowe! Porządek w szufladzie gwarantowany!









3. Doniczki pomalowane sprayem. Po przeprowadzce okazało się, że mam każdą doniczkę z "innej parafii "
, kupiłam spray i wszystkie pomalowałam na fioletowo :) nie straciłam kasy na nowe doniczki ! ( za pomysł dziękuje Ani :)



4. Magiczna gąbka. Świetna sprawa, szczerze polecam. Moim chłopakom zdarza się pobrudzić ścianę, kredką, butami albo brudnymi rączkami. Moczę magiczną gąbkę w wodzie i zmywam ścianę! Jest jak świeżo pomalowana :)



7 komentarzy:

  1. fajne :) doniczki - fenomenalne!

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie ma jak to niemiecka chemia :)

    OdpowiedzUsuń
  3. super :D podobają mi się doniczki :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Ztymi pudelkami dobry pomysl....

    OdpowiedzUsuń
  5. Stroik super, a patent na doniczki jeszcze lepszy :))) Muszę go wykorzystać u siebie, bo też potrzebuję fioletowej doniczki, a w domu mam na zbyciu czerwoną :D muszę tylko kupić spray...
    ________
    http://happybabysmother.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Super pomysł z mandarynkami, a doniczki rewelacja. Też sobie zrobię fioletowe :))

    OdpowiedzUsuń
  7. Pomysł z doniczkami rewelacyjny! Też mam pełno różnokolorowych:) Pudełka po butach też u mnie goszczą.Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy komentarz. Konstruktywna krytyka mile widziana. Jeśli masz ochotę obserwuj, nie proponuj obustronnej obserwacji! Staram się wchodzić na każdy blog i jak mi się spodoba to na pewno zostanę na dłużej!