poniedziałek, 11 lutego 2013

Nie taki diabeł straszny!


Zawsze chciałam robić dobre zdjęcia, oczywiście wyłącznie dla własnego użytku. 
Nie mam w planach otworzenia studia fotograficznego :) 
Uwielbiam jednak oglądać udane zdjęcia, szczególnie moich urwisów. 
W zagadnieniach fotografii cyfrowej dopiero raczkuje. 
Nawet obsługi aparatu muszę się uczyć, gdyż do tej pory robiłam zdjęcia tylko w trybie automatycznym :) Aby zgłębić temat zapisałam się na zajęcia  w ognisku kultury, płacę grosze a mam do dyspozycji pracownie z lampami i modelkę, natomiast twardej teorii uczę się z książek. 
Poniżej moja pierwsza sesja fotograficzna - zabawa światłem w ciemnościach.








Jak Wam się podobają ?
Zdaję sobie sprawę, że zdjęcia wymagają dopracowania ale ja jestem z siebie dumna :)
Nie długo sama pobawię się w modelkę, więc śledźcie bloga i czekajcie na efekty!

4 komentarze:

  1. czekałam, czekałam i się doczekałam :) fajne te efekty :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Super! Aż mi się mój kochany Zenit z obiektywem Gjeljos przypomniał :)

    OdpowiedzUsuń
  3. piękny blog
    piękne zdjęcia
    zapraszam też do siebie

    http://allegro.pl/listing/user.php?us_id=24648109

    OdpowiedzUsuń
  4. wspaniale efekty....

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy komentarz. Konstruktywna krytyka mile widziana. Jeśli masz ochotę obserwuj, nie proponuj obustronnej obserwacji! Staram się wchodzić na każdy blog i jak mi się spodoba to na pewno zostanę na dłużej!