czwartek, 21 lutego 2013

Perfekcyjnie nieperfekcyjna!


Jak każda dziewczynka w dzieciństwie oglądałam pokazy mody i podziwiałam modelki. Jednak największą moją uwagę przykuwały konkursy piękności. Marzyłam, że ja też biorę w nich udział. Jednak rzeczywistość szybko to zweryfikowała. Może i byłam dość wysoka ale niesymetryczna twarz jak księżyc w pełni to wykluczyła :).
Miewałam w związku z tym różne kompleksy ale już mi przeszło! Nie skupiam się na tym co mi się w sobie nie podoba, cieszę się z tego co mam - ładne oczy, fajne włosy, zgrabna figura i niedługo już proste, białe zęby!
 



Trochę bałam się tej sesji ale jak już napisałam wyżej zmieniłam podejście do siebie i wiedziałam  że to może się udać! Dziękuje moim koleżankom z zajęć, które mimo, że amatorki, zrobiły zdjęcia jak profesjonalistki.  Efekty przeszły moje oczekiwanie! Jeszcze trudno mi w to uwierzyć ale to naprawdę ja. 
Myślę, że dam się jeszcze raz namówić na sesję.

10 komentarzy:

  1. Bardzo fajnie wyszły te zdjęcia.

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne zdjęcia !

    Podoba mi się u Ciebie na blogu - będę zaglądać częściej :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepiękne zdjęcia!! Naprawdę cudnie wyglądasz! :)
    ___________
    http://happybabysmother.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. piękne zdjęcia :D pozdrawiam cieplutko :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetna dewiza! Ja też staram się skupiać na swoich plusach i je podkreślać. Niestety dużo dziewczyn skupia się na swoich wadach, wyolbrzymiają je i przejmują się nimi, kiedy ich otoczenie nawet ich nie zauważa.

    OdpowiedzUsuń
  6. I oby tak dalej :) trzeba podkreślać swoje atuty, a nie przejmować się wadami i kompleksami ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne zdjęcia, serio. A piękno tak naprawdę jest niedefiniowalne. Są oczywiście osoby, które podaje się za wzór w kanonie piękna, ale niektórzy, tak jak Ty, mają w sobie (oprócz urody) coś interesującego.
    No i koniecznie muszę pochwalić włosy. Jestem tu nowa, więc nie wiem czy o tym pisałaś, ale jak je pielęgnujesz? Czy może podczas sesji czegoś fajnego używali. Zdradzisz?
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Marta, dziękuje bardzo za ciepłe słowa! Włosy dokładnie wyprostowałam, stąd ten efekt. Niestety często torturuje je prostownicą, bez tego wyglądają jak siano :)

    OdpowiedzUsuń
  9. w końcu znalazłam odpowiednie słowo w głowie, z którym chodzę od wczoraj, ta sesja jest niezwykle KOBIECA, tego słowa mi brakowało w głowie...

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy komentarz. Konstruktywna krytyka mile widziana. Jeśli masz ochotę obserwuj, nie proponuj obustronnej obserwacji! Staram się wchodzić na każdy blog i jak mi się spodoba to na pewno zostanę na dłużej!