czwartek, 14 marca 2013

Moje pomysły na dekoracje - pokój dziecięcy.

Pokój dziecięcy powinien być kolorowy, przytulny i pełen zabawek. Takie właśnie pokoje mają moi synowie. Ważne też, aby był łatwy w utrzymaniu porządku. Zabawki  nie powinny walać się po podłodze, wszystko powinno mieć swoje miejsce, żeby dziecko wiedziało gdzie daną rzecz odłożyć po zabawie. U nas sprawdziły się mebelki z Ikei. 


Poniżej przedstawiam moje pomysły jak udekorować ściany i drzwi w pokoju dziecka. 
Na drzwiach są przyklejone literki z imieniem dzieci oraz naklejki na szybie:



U Wiktora na ścianie są naklejki przedstawiające drogę, wypadek, roboty drogowe itp.:

Arturek natomiast ma samoloty na ścianie i na oknie:


Świetnym pomysłem okazały się również gwiazdki świecące w nocy, przyklejone na skosie ściany:

Udało mi się kogoś zainspirować? :)

17 komentarzy:

  1. śliczne, a gdzie kupiłaś naklejki i literki?

    OdpowiedzUsuń
  2. Na allegro jest tego mnóstwo i ceny na prawdę przystępne.

    OdpowiedzUsuń
  3. Wspanialy pomysl

    OdpowiedzUsuń
  4. My również korzystamy z naklejek, to prosta i fajna forma :) Widzę także szafeczkę Ikea, bardzo poręczna. My co prawda mamy inne meble, ale także Ikea(ale rozważałam ten model - super na klocki i drobiazgi). Są OK. W ogóle fajny blog i podejście do życia i bycia :O) Będę tu wpadać ;) Pozdrawiam i zapraszam do siebie.

    OdpowiedzUsuń
  5. U nas też sporo naklejek :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Pokaz prosze więcej pomysłów na pokój dziecięcy ;) inne pomieszczenia też mogą być ;) szukam pomysłów i inspiracji na umeblowanie nowego domu ;))))

    OdpowiedzUsuń
  7. A jak jest z odklejaniem takich naklejek? Łatwo można się ich pozbyć, czy odchodzą razem z tynkiem i farbą?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jeszcze nie odklejałam, więc nie wiem :) ale mam nadzieje, że nie będzie tak źle;

      Usuń
  8. Odpowiedzi
    1. Naklejki i literki znalazłam na allegro, mnóstwo tam tego!

      Usuń
  9. Wow jak pięknie i jak czysto - u nas zabawki mają swoje miejsce, ale i tak najczęściej "pomieszkują" na podłodze.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A tytuł bloga "nieperfekcyjna" no jak to nie ?

      Usuń
    2. dzięki kochana za miłe słowa :) ale nie zawsze jest u mnie tak czysto :)

      Usuń
  10. Możesz podać linka do tych literek z Kubusiem Puchatkiem , bo nie mogę znaleźć;/ Z góry dziękuje.

    OdpowiedzUsuń
  11. Naklejki na ścianie wniosły bardzo dużo jako dekoracje. Pokój stał się kolorowy i przytulny. Zauważyłam, że mimo typowo chłopięcego charakteru tych pokoików, nie mają bardziej surowszego wnętrza, jak to często bywa.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy komentarz. Konstruktywna krytyka mile widziana. Jeśli masz ochotę obserwuj, nie proponuj obustronnej obserwacji! Staram się wchodzić na każdy blog i jak mi się spodoba to na pewno zostanę na dłużej!