piątek, 29 marca 2013

Plan wykonany!

Przyznam się, że nie było łatwo, gdyż miałam do pomocy dwóch małych pomocników i dzięki temu dwa razy więcej pracy :) 
Jednak przygotowania świąteczne dekoracyjno-kulinarne uważam za zakończone. Czeka mnie jeszcze przygotowanie wielkanocnych stylizacji ale to już inna bajka... 
Wracając do przygotowań, zaczęłam od upieczenia mazurka z masą jogurtowo-czekoladową:





W międzyczasie przygotowałam ciasteczka aby ekonomicznie wykorzystać piekarnik :) kwiatki z ciasta kruchego, do kilku dodałam żurawinę oraz ślimaczki z czekoladą z ciasta francuskiego:







Na koniec z pomocą Wiktorka zrobiliśmy króliczkową girlandę:

Poniżej przedstawiam ozdoby Wielkanocne wykonane przez moją mamę, które ciągle podsyła mi nowe pomysły i inspiracje:







Wesołych i kolorowych Świąt!!!

8 komentarzy:

  1. girlanda z króliczków cudowna

    OdpowiedzUsuń
  2. O mamo jakie pyszności - a ja tu głodna !
    Girlanda cudowna i te mamine ozdoby też
    Pozdrawiamy !

    OdpowiedzUsuń
  3. szkoda ze nie bede tego mazurka jadla................

    OdpowiedzUsuń
  4. zazdroszczę Wam pomysłowości i kunsztu! fajne, fajnie :) ja na Święta zrobiłam tylko jedzenie ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale to wszystko przepysznie i przepięknie wygląda :) Jestem pełna podziwu! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Chyba jednak musisz skrócić nazwę bloga o trzy litery :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale smakowite kąski, aż ślina cieknie. Ja na tegoroczne święta niestety nic nie upiekłam, ale myślę, że nadrobię to po spadku skali świątecznego szaleństwa:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ale to piękne i pyszne :) mmmm

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy komentarz. Konstruktywna krytyka mile widziana. Jeśli masz ochotę obserwuj, nie proponuj obustronnej obserwacji! Staram się wchodzić na każdy blog i jak mi się spodoba to na pewno zostanę na dłużej!