piątek, 8 marca 2013

Problemy z ostrością.

Moja przygoda z fotografią trwa nadal. Jednak zaczynam mieć wątpliwości czy mogę być dobrym fotografem. Robiąc zdjęcia w trybie manualnym mam problemy z ostrością zdjęć. Wiem już jak trzymać aparat - prawa ręka chwyta spust a lewa podtrzymuje korpus i obiektyw, jednak nie potrafię być w pełni stabilna, próbuje nawet wstrzymywać oddech ale to nie pomaga...  Może powinnam nosić kamienie w kieszeniach :) w ostateczności używać statywu. Mimo wszystko nie zamierzam się poddać i ćwiczę nadal, poniżej efekty mojej pracy.








6 komentarzy:

  1. nie przejmuj się Kasia, jak to powiedział pewien mądry Niemiec "Übung macht den Meister" :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mnie również zdjęcia się podobają ^^

    OdpowiedzUsuń
  3. Te zdjęcia wcale nie pokazują, że masz jakieś problemy z obsługą aparatu, mi podobają się:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Super zdjęcia i ciekawe ujęcia! Też nie widzę żadnego problemu z ostrością :)
    Czekam na kolejne fotografie :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy komentarz. Konstruktywna krytyka mile widziana. Jeśli masz ochotę obserwuj, nie proponuj obustronnej obserwacji! Staram się wchodzić na każdy blog i jak mi się spodoba to na pewno zostanę na dłużej!