piątek, 1 marca 2013

Zaproś Wiosnę do domu!





Za oknem jeszcze szaroburo ale nie da się ukryć, że jest już marzec. Za wcześnie jeszcze na sadzenie kwiatów w ogrodzie, ale w moim małym ogródeczku już nieśmiało przebijają się krokusy i przebiśniegi. 



Najwyższa pora ZAPROSIĆ WIOSNĘ DO DOMU! 
Proponuje zacząć od przystrojenia domu i nadania mu wiosennego akcentu! Ja staram się "ubrać" dom w zależności od pory roku oraz świąt. Potrzebne akcesoria kupuję po sezonie, uwielbiam sklep Home&You, gdzie zawsze w czasie wyprzedaży znajdę coś oryginalnego. 





Dzisiaj proponuję zacząć od kupna pęku tulipanów (polecam te z biedronki 10szt za 8zł), u mnie stoją cały tydzień, nie zapominam oczywiście o podcinaniu korzonków!




W oknach mam doniczki z gałązkami forsycji, pięknie zakwitły!



Zachęcam również do zmiany firanek i poszewek na jaśki na takie ze wzorem kwiatowym.
A na koniec proponuje posiać rzeżuchę! moja już kiełkuje :)




A ja sama już niedługo zapozuję jako Pani Wiosna!

9 komentarzy:

  1. Piekne te kwiaty, ale forsycja przycmila tulipany.............

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja mam jeszcze galazki brzoskwin i migdalow.

    OdpowiedzUsuń
  3. Tulipany to moje ulubione kwiaty.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale wiosennie u Ciebie, bardziej niż za oknem:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Dobry pomysł z tą rzeżuchą - chyba też posadzę, będzie jak znalazł na Święta :) U nas dziś słoneczko świeciło cały dzień, dawno już nie czułam wiosny tak intensywnie :) Zimo uciekaj!
    PS. Forsycje rzeczywiście piękne!
    ______________
    http://happybabysmother.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. fajne dodatki a rzeżuchę też musimy posiać na kanapeczki bedzie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. ładne kwiatki.. Kasia w roli Pani Wiosny! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Też już mam rzeżuchę :). A przebiśniegi uwielbiam :)!

    OdpowiedzUsuń
  9. ale już piękna wiosenka u Ciebie :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy komentarz. Konstruktywna krytyka mile widziana. Jeśli masz ochotę obserwuj, nie proponuj obustronnej obserwacji! Staram się wchodzić na każdy blog i jak mi się spodoba to na pewno zostanę na dłużej!