wtorek, 2 kwietnia 2013

Moja pierwsza stylizacja.


Odważyłam się! 
Poddaję się waszej ocenie.
 Jestem gotowa na krytykę i nie boję się jej!
Jednak nie jestem jeszcze tak odważna jak Kasia Tusk, aby wychodzić na zewnątrz bez rajstop :) i w szpilkach.  Często zaglądam na jej bloga, gdyż bardzo podobają mi się zdjęcia jej stylizacji. Szukam jeszcze osoby, która będzie mi robić takie profesjonalne zdjęcia jakie ona prezentuje na swoim blogu. 

Przedstawiam moją pierwszą wiosenną stylizację. 
Dla mnie jest ona dość odważna, ponieważ na co dzień chodzę w spodniach, jednak na większe wyjścia staram się odsłonić nogi.
Wyszło słońce, więc udało mi się złapać trochę wiosennych promieni.







Kolejne zdjęcia wykonane już wewnątrz.



10 komentarzy:

  1. Ślicznie! masz rewelacyjną figurę :) super szorty i naszyjnik :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Na modzie to ja się nie znam, ale podoba mi się Twój kolor włosów.

    OdpowiedzUsuń
  3. zgłaszam się na fotografa! :) zdjęcia, stylizacja - SUPER :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kasieńko właśnie Tobie chciałam to zaproponować :)

      Usuń
  4. Daj sobie spokój z premierówną - zrób coś niepowtarzalnego :)
    A jak chcesz oceny to:
    - modelka super,
    - rozpraszają tła - fragmenty domu z boków, cienie od flesza - jeśli już sesja w takim miejscu to starałbym się je jakoś wykorzystać kompozycyjnie a nie ukrywać po bokach
    - na zdjęciach (oprócz, po części, nr 3,5,6,9) brakuje czegoś, co by przyciagało wzrok, jako pierwszy element oglądania zdjęcia: dynamicznego ujęcia, pozycji, emocji na twarzy lub akcentu na detal - wyglądają na trochę wymuszone

    Oceniam ze swojego punktu widzenia, na fotografii modowej się nie znam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masz rację! dziękuje za cenne rady, mam już fotografa, więc kolejne sesje będą niepowtarzalne :) ta była wykonana w 5 min, śpieszyłam się do wyjścia i zależało mi tylko na sfotografowaniu stroju...

      Usuń
  5. Ja bym dodała coś w granacie. Np. granatowa lub chabrowa spódnica dodałaby pazura i przełamała całość.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. masz racje, chabrowy pasowałby do kwiatków na torebce :)

      Usuń
  6. Brakuje jakiegoś kontrastu w tym zestawieniu.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy komentarz. Konstruktywna krytyka mile widziana. Jeśli masz ochotę obserwuj, nie proponuj obustronnej obserwacji! Staram się wchodzić na każdy blog i jak mi się spodoba to na pewno zostanę na dłużej!