poniedziałek, 15 kwietnia 2013

Nominacja Liebster Award


Moja czytelniczka z bloga Joanna http://raptularius-matris.blogspot.com/ nominowała mnie do LIEBSTER AWARD, za co bardzo dziękuję.
Zasady:
„Nominacja do Liebster Award jest otrzymywana od innego blogera w ramach uznania za „dobrze wykonaną robotę” Jest przyznawana dla blogów o mniejszej liczbie obserwatorów, więc daje możliwość ich rozpowszechnienia. Po odebraniu nagrody należy odpowiedzieć na 11 pytań otrzymanych od osoby, która Cię nominowała. Następnie Ty nominujesz 11 osób (informujesz ich o tym) oraz zadajesz im 11 pytań. Nie wolno nominować bloga, który Cię nominował.”

1. Jakie są Twoje ulubione kwiaty?
Bzy i fiołki, pięknie pachną.

2. Która z piosenek wydaje Ci się skomponowana dla Ciebie/o Tobie?
"Ona ma siłę" Varius Manx

3. Jaki jest Twój ulubiony film?
"Notting Hill"

4. Co jest Twoim zdaniem kwintesencją kobiecości?
Urzekający uśmiech.

5. Co jest Twoim kulinarnym specjałem?
Zrazy z piersi kurczaka.

6. Wymień pięć osób (realnych bądź fikcyjnych), które zaprosiłabyś na kolację?
Za trudne pytanie:)

7. Jaka jest Twoja ulubiona literacka postać?
Ania z Zielonego Wzgórza :)

8. Co najbardziej lubisz w blogowaniu?
Inspirowanie innych oraz nowe wirtualne znajomości.

9. Jaki jest Twój ulubiony serial (polski bądź zagraniczny)?
"Jak poznałem Waszą matkę?"

10. Jaki jest Twój ulubiony napój?
shake mango-maraciuja

Moje pytania:

1 .Dlaczego prowadzisz bloga?
2. Co zawsze poprawia Ci humor?
3. Jakie jest motto, którym kierujesz się w życiu?
4. Na kogo zawsze możesz liczyć?
5. Co sprawia Ci największą radość w życiu?
6. Co jest dla Ciebie najważniejsze rodzina czy praca?
7. Jaki jest kraj, który chciałabyś odwiedzić?
8. Czym dla Ciebie jest moda?
9. Jaka była Twoja ulubiona bajka w dzieciństwie?
10. Jaka jest Twoja ulubiona pora roku?
11. Jakie są Twoje ulubione owoce?


Jak nominuje tylko 6 blogów, nie chcę nominować przypadkowych a inne blogi dopiero poznaję.

3 komentarze:

  1. chętnie się w to pobawię :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jestem zaszczycona wyróżnieniem :) Dziękuję i dołączam do zabawy z przyjemnością :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ogromnie dziękuję za nominację. Jest mi bardzo miło.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy komentarz. Konstruktywna krytyka mile widziana. Jeśli masz ochotę obserwuj, nie proponuj obustronnej obserwacji! Staram się wchodzić na każdy blog i jak mi się spodoba to na pewno zostanę na dłużej!