niedziela, 21 kwietnia 2013

Sezon grillowy rozpoczęty!

Uwielbiam Wiosnę, za gorące promienie słońca, dłuższe dni, ciepły deszczyk oraz za grilla w ogródku!
W tym roku, trochę z opóźnieniem, sezon grillowy wreszcie uważam za otwarty! Pierwsze przyjęcie było kameralne, więc nie miałam za dużo do przygotowania. 
Menu składało się z kiełbasek, hamburgerów, tzatzików, dipa jogurtowego i warzyw do pogryzania.

Jedzienie przed konsumpcją:



Kiełbaski trochę się spaliły, więc ich nawet nie fotografowałam. A oto hamburger w całości jeszcze:

Grillowanie lubię najbardziej za to, że małym nakładem sił można zrobić świetne przyjęcie. A co Wy serwujecie na grilla? 

9 komentarzy:

  1. Z opóźnieniem? My jeszcze nie zaczęliśmy :) może uda nam się grill podczas weekendu majowego:)
    Hamburgery wyglądają pyyyyysznie!

    OdpowiedzUsuń
  2. my też jeszcze nie zaczęliśmy, a wczoraj miał być START, ale nam las trochę plany pokrzyżował, następny post o tym bedzie. A jedzenie O MATKO. MNIAMMMMMMMM Zaproście mnie kiedyś?!!???

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie las tylko LOS miało być :)))) gapa!

      Usuń
  3. napewno bylo bylo smaczne..............

    OdpowiedzUsuń
  4. Wygląda świetnie i trochę zazdrościmy rozpoczętego sezonu grillowego:) Pozdrawiamy:)

    OdpowiedzUsuń
  5. ale mi narobiłaś smaka na grilla :) wygląda pysznie :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetna zastawa :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy komentarz. Konstruktywna krytyka mile widziana. Jeśli masz ochotę obserwuj, nie proponuj obustronnej obserwacji! Staram się wchodzić na każdy blog i jak mi się spodoba to na pewno zostanę na dłużej!