wtorek, 23 kwietnia 2013

Stroje nastroje...


Sesja odbyła się wieczorem, słońce już zachodziło. Zdjęcia wyszły trochę nieostre, więc Edyta pobawiła się w  Photoshopie i  nadała im klimatyczny, nostalgiczny nastrój...

Podsunęło mi to pomysł na posta: 
Jaki wpływ na Twój strój ma aktualny nastrój? 
Czy w ogóle ma? 
Czy ubiorem maskujesz złe samopoczucie?
A jeśli masz świetny nastrój to czy ubierasz się kolorowo? 
Czy w ogóle przykładasz wagę do swojego wyglądu? 

Ja ubieram się dla siebie. Mimo ponurego nastroju staram się wyglądać dobrze, w nadziei, że to polepszy mi humor. Często tak się zdarza. Chociaż miewam takie dni, że z chęcią w piżamie i szlafroku zaszyłabym się w ciemny kąt... Nie chciałabym być źle zrozumiana, nie namawiam do ukrywania się pod makijażem czy wyszukanymi strojami.  Zachęcam aby mimo problemów starać się znaleźć pozytywne strony życia, a ubiór może nam w tym pomóc! 






spodnie - House;
torebka - Aldo
płaszcz - Bershka
apaszka - sh

12 komentarzy:

  1. fajne kokardki we włosach :) chociaż to nie mój kolor, ale wzór fajny :) ja wybrała bym kokardki czarne i szare :) a może nawet czerwone i różowe :) ale ja się nie znam na modzie ;P

    OdpowiedzUsuń
  2. ps. co do pytania ja wrzucam na siebie co zlape w pedzie za dzieciem, moze kiedys bede miec wiecej czasu:P

    OdpowiedzUsuń
  3. Coraz bardziej lubię tego bloga :)wiesz co, to chyba tak jest, ze nasz ubiór jakoś tam przekłada się na nastrój, nawet podświadomie, choć są momenty, jak pisze Bee, że wrucam co tam się nawinie i hej do przodu! ;-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetnie wyszły i zdjęcia i Ty!! :)
    Ja zbyt wielu kolorowych rzeczy w szafie nie mam, ale jeśli humor od rana mi dopisuje, to raczej staram się założyć coś innego. Nie zawsze jest to jakiś ciuch, przeważnie dodatki :) Choć i tak, moda nie jest moją mocną stroną :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ciekawe zdjęcia. Kokardki we włosach super:-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Kasiu świetny płaszczyk no i na Twój kolor włosów nie mogę się napatrzeć i kusi mnie na taki sam ..... oj kusi :)

    OdpowiedzUsuń
  7. ladne zdjecia....................

    OdpowiedzUsuń
  8. masz śliczny kolor włosów:) bardzo ładne zdjęcia:)

    OdpowiedzUsuń
  9. torebka jest czadowa!musze ja miec:)

    OdpowiedzUsuń
  10. U nas złota zasada- dobrze rozpoczęty dzień, to kawa, umyta buzia i włosy, a reszta łącznie z ubiorem jakoś łatwiej potem przychodzi!:) Najgorzej, gdy nic rano nie zrobię i pół dnia przechodzę w szlafroku - żadna fryzura, żaden makijaż nie wygląda wtedy już dobrze ;) Pozdrawiamy!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy komentarz. Konstruktywna krytyka mile widziana. Jeśli masz ochotę obserwuj, nie proponuj obustronnej obserwacji! Staram się wchodzić na każdy blog i jak mi się spodoba to na pewno zostanę na dłużej!