środa, 1 maja 2013

"Akcja Plaża"


Wiosna to czas kiedy wszyscy chcąc nie chcąc muszą zrzucić grube ubrania i odsłonić trochę ciała. 
Jest to najlepszy czas, żeby zadbać o siebie i o swoją kondycję na lato. 
Na spotkaniu "klubu mamusiek", w szkole języka angielskiego, niemal wszędzie spotykam dziewczyny ćwiczące z Ewą Chodakowską... 
Kto to taki? Dziewczyna pełna entuzjazmu, świetnie motywująca do działań, zarażająca pozytywną energią. Nie będę więcej się o Ewie rozpisywać bo myślę, że wszyscy ją znają.
Dlatego i ja postanowiłam spróbować. 
Mój cel to wysmuklenie sylwetki, jędrny brzuch i pośladki. Nie przepadam za słodyczami ale lubię dobrze zjeść i nie odmawiam sobie jedzenia, dlatego muszę zadbać przede wszystkim o brzuch. Jędrnego brzucha nigdy nie miałam, a szczególnie teraz po dwóch ciążach. Chciałabym ćwiczyć przynajmniej 3 razy w tygodniu, na zmianę programy - skalpel 1 i 2, kiler oraz turbo spalanie.
Program nazwałam "akcja Plaża", gdyż planuję wakacje nad morzem i chciałabym czuć się lepiej w swoim ciele.

Odkrywam przed Wami kolejną moją tajemnicę - tak wygląda mój brzuch obecnie:




Pierwszy tydzień ze "skalpelem" za mną.
Za miesiąc mam nadzieje, będę mogła pochwalić się zaskakującymi efektami :) a jeśli efektów nie będzie widać to i tak nie będzie to czas stracony!






Nie napisałam tego posta bezinteresownie, gdyż liczę na Wasze wsparcie :) a dla siebie na większą motywację!

8 komentarzy:

  1. Po 2 ciążach? Nie masz jędrnego? YYYY?? chyba patrzymy na inne brzuchu. Ja widzę jedrny i szczupły brzuszek. W ogóle jesteś bardzo zgrabna i trzymam kciuki za ''akcja plaża'' :D
    Obecnie też staram się o jędrny brzuch i polecam A6W, dziś mam za sobą 21 dzień i czuję sie fantastycznie. Systematyczność się opłaca i wytrwałość w dążeniu do celu- czego Ci życzę:***

    http://fasterbetternicer.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  2. o kobieto! masz idealna figurę, co Ty chcesz od tego brzucha ??? :))) pewnie z 80% kobiet w Polsce by się zamieniło z Tobą ;) ale trzymam kciuki za akcje plaża, bo ruch w każdej postaci OK :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzięki dziewczyny za miłe komentarze, wiem, że z moją figurą nie jest najgorzej, ale tak jak napisałam chcę wysmuklić sylwetkę i poprawić kondycje :)

      Usuń
    2. też bym się zamieniła za taki brzuch po dwóch ciążach
      ja ani jednej nie miałam a wyglądam jakbym notorycznie spodziewała się dzidziusia

      Kasiu trzymam kciuki za wytrwanie w akcji plaża :)

      Usuń
  3. wspieram,wspieram:) ale ja porzuciłam domowe ćwiczenia na rzecz biegania:) takie zestawy mnie nudzą:(

    OdpowiedzUsuń
  4. trzymam kciuki! tylko nie forsuj zbytnio stawów ani kręgosłupa!

    OdpowiedzUsuń
  5. Przerobiłam temat. Od zeszłych wakacji jest mnie 13 kilo mniej :)Zeszłam do rozmiaru 36 i do wagi sprzed urodzenia dzieci. Będę Ci kibicować.

    OdpowiedzUsuń
  6. 3mam mocno kciuki za Ciebie! Masz fantastyczny brzuch, w życiu nie powiedziałabym, że jest po dwóch ciążach. Ba, niejedna nastolatka chciałaby taki mieć :) Oczywiście nie piszę tego, by Cię zniechęcić, bo w 100% popieram wszelką pracę nad sobą i rozumiem chęć samodoskonalenia :)) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy komentarz. Konstruktywna krytyka mile widziana. Jeśli masz ochotę obserwuj, nie proponuj obustronnej obserwacji! Staram się wchodzić na każdy blog i jak mi się spodoba to na pewno zostanę na dłużej!