czwartek, 23 maja 2013

Bladość czy opalenizna?



Bliska mi osoba widząc mnie w tej stylizacji powiedziała, że wyglądam dobrze ale blade nogi dominują w stroju...
Z kolejki moja siostra nie wychodzi na miasto w krótkich spodenkach dopóki nie opali nóg...
Ja jestem innego zdania, uważam, że nieopalone nogi o tej porze roku są naturalne :) 
Nie radzę sobie z samoopalaczami, solarium nie uznaję, nie zamierzam również ukrywać nóg dopóki ich promienie słońca nie złapią...
więc świecę bladością :)








bluzka - Mohito
spódnica - H&M
buty- New Look

Zdjęcia Kasia (http://swiatzewnetrzny.blogspot.com)

A Wy pokazujecie już blade ciało czy się wstydzicie ?

38 komentarzy:

  1. ja ogólnie pokazuję ciało latem i się nie przejmuję czy jest już opalone, czy jeszcze nie :)
    PS ostatnio byłam u pani kardiolog i ta stwierdziła, że jestem opalona i spytała, czy to słońce czy karnacja - zdziwiłam się...

    OdpowiedzUsuń
  2. I constantly spent my half an hour tο read this webpage's articles or reviews every day along with a mug of coffee.

    My homepage :: firany firanki

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetna fryzura, ile bym dała żebym potrafiła sama sobie coś takiego zrobić ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki, sama sobie robię, ale umiem tylko na jedną stronę zapleść warkocza :)

      Usuń
  4. U mnie dół zawsze był znacznie bledszy niż góra, ale to chyba normalne i tak, jak napisałaś -naturalne :)
    Jeszcze nie zdążyłam odkryć nóg w tym roku, ale mam śmieszne ślady na stopach po spacerze w legginsach i balerinach :D więc będę wyglądać komicznie jak założę coś krótszego :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja odkąd wyszło słońce śmigam w krótkich i już jestem brązowa zwłaszcza po ostatniej wyprawie na spływ kajakowy także nie mam problemu heh :)
    pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tylko pozazdrościć, ja opalę się dopiero na wakacjach - już nie mogę się doczekać leżakowania na plaży :)

      Usuń
  6. Jestem za bladością!! W Polsce są solaria na każdym kroku i można się "opalić" wyrządzając swojej skórze ogromną krzywdę. W Londynie gdzieś widziałam jedno solarium, ale jest tu bardziej popularne "opalanie natryskowe", ale co jest najfajniesze--> kobiety są tu blade i wygląda to cudownie!!

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja praktycznie się nie opalam, choć nie kryje się przed słońcem - lubię je, ale zazwyczaj stosuje wysokie filtry. Raz - nie lubię leżeć na słońcu, dwa - nie jest to zbyt zdrowe, zwłaszcza, przy mojej bardzo jasnej karnacji. A temat mojej bladości przez cały rok jest ciągłym tematem do rozmowy z dalszymi czy bliższymi znajomymi - hi, hi ;)) Absolutnie mi to nie przeszkadza. :)

    OdpowiedzUsuń
  8. ja zrezygnowałam całkiem ze słońca, zastępuję go balsamami brązującymi:) tak troszkę oszukuję;)

    OdpowiedzUsuń
  9. naturalnie, pięknie:) pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo mi się podoba upięcie włosów :) całość lekka i przyjemna. Jestem za bladością lub subtelną opalenizną.

    OdpowiedzUsuń
  11. bardzo ladnie., zacznij pic soki!

    OdpowiedzUsuń
  12. he he fajnie wyglądasz, idiotycznie by było gdyby te nogi były ciemniejsze niż reszta :)No a że nogi długie to dominują taka ich uroda :) Ja tobym tak z 5 cm dłuższe mogła mieć ale genetyka nie pozwoliła :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Jeżeli opalenizna to tylko naturalna, a jak nie to natural... nie lubię sztucznych dopalaczy w kwestii opalenizny :P Wyglądasz cudnie,spódnica b. ładna !!!!!

    OdpowiedzUsuń
  14. nieperfekcyjna pani domu w perfekcyjnym outficie:)

    OdpowiedzUsuń
  15. perfekcyjna w 100% wyglądasz zachwycająco!!! pozdr i zapraszam do nas

    OdpowiedzUsuń
  16. Kasiu wyglądasz prześlicznie. Fryzura, buty, kolorystyka całości na 6 + a w temacie bladości ja mam dokładnie takie samo zdanie. Ja się generalnie nie opalam,jedyna "opalenizna" to taka gdzie słońce mnie samo złapie podczas spaceru, aktywności na powietrzu etc. nigdy nie leżę plackiem i nie opalam się, robię to z rozsądku. Za brązową skórę teraz przyjdzie nam zapłacić za parę lat. Mi nikt nie daje tyle lat co mam (a mam 31 ) a moje rówieśniczki wyglądają na starsze ode mnie. Skóra się niszczy przy opalaniu, trwale niszczą się włókna kolagenowe.
    Ja stosuję krem z filtrem 30 na twarz (Mary Kay) i 30 na skórę ciała i jedyny kolor na mnie to taki gdzie słońce mnie samo "złapie"

    OdpowiedzUsuń
  17. śliczna stylizacja - taka świeża i kobieca :) i bardzo w moim romantycznym stylu :)

    OdpowiedzUsuń
  18. cudowny blog, będę wpadać częściej :))
    +obserwuje; *

    maymiodek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuje, również będę zaglądać, powodzenia!

      Usuń
  19. proste,ale fajne :)
    pozdrawiam :)
    follow?
    fashionlikealife.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. TO są blade nogi? moje są takiego koloru jak już się opalę! :D no ale takie uroki rudzielców ;) pięknie wyglądasz, elegancko, z klasą :)

    OdpowiedzUsuń
  21. kolor jak najbardziej normalny i naturalny, dziwnie to wyglądają panie przesolarowane w kolorze za długo smażonych frytek :D

    przy Twoim typie urody opalenizna mocniejsza niż przysłowiowe 'muśnięcie słońcem' wyglądałaby sztucznie.

    'straszę' bladością i za nic mam komentarze :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Moje nogi też się ciężko opalają, ja tam wychodzę nawet z białymi aco! :)
    Twoj są super. Nic im nie trzeba.

    Super warkocz! podoba mi sie bardzo.

    Pati

    OdpowiedzUsuń
  23. ja to chyba do tej drugiej grupy się zaliczam .. zawsze przed wakacjami chodzę do solarium.. kilka razy by ciało nabrało kolorku.. ale w domu ( mieszkam na wsi) chodzę jak chce :) i staram sie opalać naturalnie :) ślicznie wyglądasz i uważam,ze wcale bladych nóg nie masz :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Hi there! Do you use Twitter? I'd like to follow you if that would be ok. I'm definitely enjoying your blog and
    look forward to new posts.

    Take a look at my site ... cheap legal highs

    OdpowiedzUsuń
  25. Hеllo there! Do you usе Τwittеr?
    I'd like to follow you if that would be ok. I'm ԁefinіtely enjoying your
    blog and lοok forwarԁ to new posts.

    Also visit my page ... herbal incense in houston

    OdpowiedzUsuń
  26. Haνe you eveг thought about іncluding a littlе bit
    mоre thаn јuѕt yοur агticles?
    І mean, what уou say is ѵaluable аnd all.
    Hοweνеr juѕt іmаgine іf уou аdԁed somе greаt pіctures оr videos to give уour pоѕtѕ more, "pop"!
    Your contеnt іs excellent but with images and clіpѕ,
    this ѕite could undeniablу bе one of the greateѕt in itѕ niche.
    Αwеsome blog!

    Τaκe a lооk at mу web-sіte .
    .. herbal party pills

    OdpowiedzUsuń
  27. Greetings! I've been following your web site for a long time now and finally got the bravery to go ahead and give you a shout out from Houston Texas! Just wanted to mention keep up the fantastic work!

    Also visit my page ... legal speeding box

    OdpowiedzUsuń
  28. Hі, this weеkеnd iѕ gοoԁ in favοr of me, for the reаson that thiѕ time i аm reading thіs impresѕive infоrmatіve pieсe of wгiting here at my hоusе.


    Viѕіt mу site: herbal highs spice

    OdpowiedzUsuń
  29. I wаs wondеring if you еνer conѕidereԁ changing the structure of your sitе?
    Іts ѵery well written; I love whаt уouve got to say.
    Βut maybe you сould a lіttlе morе in thе ωay of contеnt ѕo
    ρeoρlе could connесt ωith іt better.
    Youѵe gοt аn awful lоt оf teхt for only hаνing 1
    or tωo ρicturеs. Μaybe you сould ѕρасе іt οut
    betteг?

    my blog :: ways to last longer in the bedroom

    OdpowiedzUsuń
  30. I have read sο many postѕ аbout the blogger lovers however this article iѕ
    truly а pleasant paragгaph, keep it up.

    Visit my website - e books on premature Ejaculation

    OdpowiedzUsuń
  31. Can I simply say what a relief to find someone who truly knows what
    they're talking about on the web. You actually realize how to bring a problem to light and make it important. More people need to read this and understand this side of the story. I can't
    believe you're not more popular since you surely have the gift.

    My blog post; party pills cheap

    OdpowiedzUsuń
  32. Jak to sa blade nogi, to ja musze byc albinosem. Kiedys, bedac uczennica mialam czas na opalanie. Teraz nie mam na to czasu, a kiedy juz jestem na sloncu, to nie zawsze mam ochote lezec na lezaku bezczynnie.

    OdpowiedzUsuń
  33. Excellent, what a webpage it is! This webpage
    provides helpful data to us, keep it up.

    my homepage :: herbal party pills

    OdpowiedzUsuń
  34. Hello I am sо glaԁ I found уour blog, I гeаlly found yοu by accident, while
    I wаs loοking on Goоgle for something else, Nοnetheless I аm hеre now and
    would јust lіke to sаy thаnk уоu for а remaгkable post and a all round thrіllіng blοg
    (I аlso lovе the themе/design), I don't have time to look over it all at the moment but I have book-marked it and also included your RSS feeds, so when I have time I will be back to read more, Please do keep up the excellent job.

    Here is my weblog: legal highs london england ()

    OdpowiedzUsuń
  35. I was able to find goοd аdvice from your
    articles.

    My ωеb blog ... herbal party pills

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy komentarz. Konstruktywna krytyka mile widziana. Jeśli masz ochotę obserwuj, nie proponuj obustronnej obserwacji! Staram się wchodzić na każdy blog i jak mi się spodoba to na pewno zostanę na dłużej!