poniedziałek, 20 maja 2013

Codziennie niskie ceny cz1.


Nieperfekcyjna Pani Domu oczywiście robi zakupy w Biedronce. Głównie dlatego, że mam ją blisko domu. 
W starym miejscu zamieszkania nie przepadałam za tym sklepem, było tam ciasno, nie mieściłam się z wózkiem, ciągły bałagan, porozwalane produkty nie zachęcały do zakupów. 
Obecna biedronka jest duża, przestronna, wszystko ładnie poukładane, miła obsługa, więc zakupy robię tam z przyjemnością.
Dlatego wpadłam na pomysł, aby zaprezentować Wam moje sprawdzone biedronkowe produkty.

Migdały w mlecznej czekoladzie.

Bondi - deser mleczny.

Bon Creme - jogurt kremowy.

Żurawina suszona - świetna do wypieków oraz jako przekąska.

Wiadomość z ostatniej chwili, dziś w Biedronce do kupienia łyżworolki 3w1 (rolki, wrotki i łyżwy) za 99 zł. Mojemu synkowi przypadły do gustu :) 




Przyznajcie się proszę czy Wy również robicie zakupy w Biedronce? 

12 komentarzy:

  1. ja za B nie nie przepadam specjalnie, też mam ją stosunkowo blisko i gdyby nie brak chodnika, to bym na piechotę chodziła, niestety u nas jest drogo i to mocno drogo, dużo taniej wychodzi mi Auchan, który mam tez niedaleko. W B kupuje jak już zajrzę 2 produkty: kaszki mleczny start dla męża ;) i tarty ser mozarella bo mi pasuje i tani, no i korzystam własnie z promocji na ciekawe rzeczy AGD, czy dla dzieci :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Czasem zaglądam do biedronki i uwazam ze maja wiele fajnych produktow, jakosciowo dobrych w dobrej cenie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten jogurt jest świetny :) Lubię robić zakupy w Biedronce, jest tanio a i produkty są bardzo dobre :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Your method of describіng the whole thіng in this
    articlе is gеnuіnelу pleasаnt,
    eѵеrу one be capablе of simply
    know it, Thanκs а lοt.

    Lοok into mу web blog; tani kurier

    OdpowiedzUsuń
  5. Oczywiście, że robię zakupy w Biedronce! :) Bardzo lubię zwłaszcza kosze z różnymi gadżetami, ubraniami i dekoracjami :)

    OdpowiedzUsuń
  6. te biedronkowe cuda tez lubię

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo lubię Biedronkę i często tam robię zakupy.

    OdpowiedzUsuń
  8. oswoiłam niejako z konieczności kiedy stała się najbliższym dużym sklepem a i same sklepy przeszły metamorfozę :)

    lista ulubionych produktów byłaby długa, ze świetnymi winami na czele :)

    OdpowiedzUsuń
  9. My robilismy,ale teraz wolę Lidl ..ze względu też na doskonałą chemię .. osobiście lepiej sie tam odnajduje.. ps.. rolki świetne!!!

    OdpowiedzUsuń
  10. ale bajer :D zobaczę czy u mnie również sprzedają te łyżworolki :)

    OdpowiedzUsuń
  11. ale narobiłaś smaka! zaraz pójdę do sklepu :) Obserwuję, bo liczę na więcej ,,nieperfekcynych'' rad :) super!

    OdpowiedzUsuń
  12. łyzworolki nie sa wcale takie super ja musze swoje oddac do biedrony bo brak i śrub i kluczy nie polecam

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy komentarz. Konstruktywna krytyka mile widziana. Jeśli masz ochotę obserwuj, nie proponuj obustronnej obserwacji! Staram się wchodzić na każdy blog i jak mi się spodoba to na pewno zostanę na dłużej!