środa, 15 maja 2013

Styl marynarski?



Tytuł ze znakiem zapytania, gdyż zastanawiam się czy założenie białej bluzki w niebieskie paski można nazwać stylem marynarskim...
Postanowiłam trochę zgłębić temat i doczytałam, że w tym stylu dominują kolory - granat, czerwień - u mnie w postaci paska, biel - biała bluzka, czerń i złoto. Obowiązują paski, głównie na bluzkach. Doszłam do wniosku, że w mojej stylizacji należałoby zmienić spodnie na granatowe i byłoby bardziej stylowo. W całości na pewno zabrakło też kotwic :)






Marynarka - Cropp
Bluzka - Mohito
Spodnie - Bershka
Buty - Centro
W tle Park Staromiejski.

Reasumując moja stylizacja odbiega znacznie od stylu marynarskiego. Nie zmienia to faktu ze strój mi się podoba, jest wygodny i idealny na codzienne wyjścia.

A według Was jest to styl marynarski czy raczej nie ?

15 komentarzy:

  1. trudne pytanie... mi styl marynarski kojaży się z dziećmi :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kasiu taak !!! To jest styl marynarski. Bluzka, buty, pasek super !

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale ładnie, do gustu przypadły mi spodnie. Wygląda to super!!

    OdpowiedzUsuń
  4. piękne kolory dobrałaś, a paski to ja uwielbiam, chociaż mój chłopak ich nienawidzi :D

    OdpowiedzUsuń
  5. no chyba TAK :P cudnie, tak niedosłownie, a na temat, uwielbiam Twoje posty modowe! i jedzeniowe i w ogóle - napisałam i się sama uśmiałam :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję! takie miłe komentarze dodają mi skrzydeł :)

      Usuń
  6. Jak najbardziej tak i bardzo Ci w nim do twarzy :)

    OdpowiedzUsuń
  7. ślicznie Ci w tym zestawie:)
    pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Uwielbiam styl marynarski i mam wersję bluzki w paski na krótki i długi rękaw. Do tego czerwony lakier na paznokciach, granatowe spodnie i można powiedzieć, że nabiera trochę bardziej eleganckiego wydźwięku :) Kasiu świetny zestaw!

    OdpowiedzUsuń
  9. ja bym dorzuciłą wisior z kotwicą, reszta bardzo mi sie podoba:)
    ładnnie Ci wtych kolorkach

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo ciekawe zestawienie. Spodnie świetne:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Wydaje mi mi się, że jak pojawiają się takie paseczki to jest to styl marynarski :)
    PS: Świetny kolor włosów ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetnie to wszystko razem wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
  13. swietnie wygladasz......

    OdpowiedzUsuń
  14. Ciekawy zestaw. Przyznam, ze zrobilas mi smaka na ten tort z poprzedniego wpisu i chyba sie skusze :) choc do takich rzeczy nie mam reki :) ja rowniez cwicze z Ewka juz ponad 2tyg i nie poddaje sie :) Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy komentarz. Konstruktywna krytyka mile widziana. Jeśli masz ochotę obserwuj, nie proponuj obustronnej obserwacji! Staram się wchodzić na każdy blog i jak mi się spodoba to na pewno zostanę na dłużej!