czwartek, 30 maja 2013

Summary of May.

Na kilku blogach spotkałam się z podsumowaniem wydarzeń z ostatniego miesiąca, bardzo mi się ten pomysł spodobał, dlatego postanowiłam go podkraść.

Na początek nie publikowane zdjęcia z naszych sesji.
Pyszna kawka w naszej ulubionej kawiarni:

Zmiana obuwia :)




Tutaj już w szpilkach straciłam równowagę.


Poprawianie fryzury :)


Zakupione w Rossmannie kosmetyki - 40% taniej:

Tort wiśniowy dla mojej siostry:



W ramach Wózkowni w kinie Nowe Horyzonty, w tym miesiącu udało mi się obejrzeć "Przelotnych kochanów"  i "Wielkiego Gatsby" , polecam oba filmy! 
Zdjęcie zostało zrobione podczas warsztatów po seansie:

Już prawie nowy miesiąc, będzie się działo!
W ramach ukulturalnienia się mam w planach dwie randki, w tym jedna w teatrze, babski wieczór, kolejne sesje fotograficzne oraz wernisaż. 


16 komentarzy:

  1. cynamonowa kawiarnia jest SUPER!

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale super fotki:-) lubię takie posty.

    OdpowiedzUsuń
  3. Patrząc na Twoją uśmiechniętą buzię Kasiu wydaje się, że miesiąc był udany ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Zdjęcie z kłódkami na Moście Tumskim przechodzi do historii głównie dlatego, że kłódek już nie ma :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. niestety :( widziałam tą akcje, na szczęście mojej kłódki tam nie było...

      Usuń
  5. Kawa z cynamonem wygląda pyyyysznie!

    OdpowiedzUsuń
  6. When I іnіtiаllу сommentеd I сlickеd the "Notify me when new comments are added" checκbox and nοw each
    time a cοmment iѕ addeԁ I gеt several еmails with the same
    comment. Is therе any way you сan гemove mе from that ѕегvice?

    Αppreсiаte it!

    Feеl frеe to ѕurf to my web page;
    www.comune.polizzi.pa.it

    OdpowiedzUsuń
  7. ale smakowicie kawka wygląda! :) i ten torcik, ach ach :))

    OdpowiedzUsuń
  8. Kawa mnie urzekła :) i jeszcze ten cynamon ..... lubię połączenie tych dwóch zapachów :)

    OdpowiedzUsuń
  9. ostatnie zdjęcie najlepsze :))

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczny kolor włosków:)
    Zapraszam Cie na konkurs, do wygrania odżywka stymulująca wzrost rzęs - REVITALASH.

    letmelook.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Lubie oglądac takie posty raz, że przeglądowe, a dwa, że fotki z `zaplecza` i mam nadzieję, że to już będzie tradycja u Ciebie :P

    OdpowiedzUsuń
  12. Μy spouѕe and I stumbleԁ over
    here ԁifferent web adԁress and thought I might as wеll check
    thingѕ out. I like ωhat I see so now i am fоllowing yοu.
    Look forωarԁ to сhecking out уour web ρage for a second time.


    Here is my webpage: fototapeta z własnego zdjęcia

    OdpowiedzUsuń
  13. świetny blog i notka :3
    ciekawie tutaj :)
    dlatego ZAOBSERWOWAŁAM i liczę na to samo z Twojej strony ;*
    http://my-secret-dreamx3.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy komentarz. Konstruktywna krytyka mile widziana. Jeśli masz ochotę obserwuj, nie proponuj obustronnej obserwacji! Staram się wchodzić na każdy blog i jak mi się spodoba to na pewno zostanę na dłużej!