piątek, 3 maja 2013

Tenisówki czy szpilki?


Ponad wszystko cenię sobie wygodę. Dlatego do miasta wybrałam się w tenisówkach a do torebki włożyłam szpilki... Pomyślałam, że w butach na wysokim obcasie będę wyglądać bardziej elegancko. Moje nogi w szpilkach szybko odmawiają mi posłuszeństwa, dlatego ubieram je okazyjnie. Teraz nie umiem zdecydować, który zestaw podoba mi się bardziej. 


Długo zastanawiałam się nad kupnem czerwonych spodni. Z czym będę je nosić? Czy w ogóle do mnie pasują? ... Okazało się, że mogę je łączyć z wieloma bluzkami. Jednak w zestawieniu z bluzką w kwiaty wyglądają najbardziej wiosennie!




Tutaj nastąpiła zmiana obuwia :)








spodnie - Orsay
bluzka - Stradivarius
pasek -Stradivarius
tenisówki - Tesco
szpilki - New Look

Edyta znowu wykonała kawał dobrej roboty, za co bardzo jej dziękuję!

26 komentarzy:

  1. Wspaniały zestaw. Wybieram szpilki:-)
    Też mam w szafie czerwone spodnie i zastanawiałam się do czego je założyć- trochę inspiracji i już wiem:P

    http://fasterbetternicer.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nominowałam Cie do Liebster Blog- zapraszam do zabawy:* http://fasterbetternicer.blogspot.co.uk/2013/05/liebster-blog-i-kolejny-cud-na-wosy.html

      Usuń
  2. Wybieram szpilki :) Pięknie Kasiu wyglądasz:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Te szpilki są piękne. Chętnie sama bym takie założyła.
    Wyglądasz świetnie

    OdpowiedzUsuń
  4. uwielbiam szpilki ale kocham płaskie obuwie ;D pozdrawiam i chętnie będę zaglądać tu częściej dlatego dodaje do obserwowanych :)

    OdpowiedzUsuń
  5. O żesz, jakie szpilki :) no mój typ w 100% podkradam :) a tenisówki kocham w każdej postaci :)

    OdpowiedzUsuń
  6. bardzo fajna stylizacja :) ślicznie!!

    OdpowiedzUsuń
  7. ślicznie Ci w czerwonych spodniach:) fajna sesja-ale we Wro od dwóch dni pada;c

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na szczęście zdjęcia udało nam się zrobić przed majówka :-)

      Usuń
  8. śliczny zestaw! Ja jestem fanką trampek;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Wygladasz świetnie w obu wersjach :))

    OdpowiedzUsuń
  10. super zestaw w dwóch wersajch:) i na sportowo i elegancko;p super!

    zapraszam do mnie na ocenę nowego makijażu, pozdrawiam serdecznie;*

    OdpowiedzUsuń
  11. Tenisówki? - o TAK!

    OdpowiedzUsuń
  12. heh :) i w tenisówkach i na szpilkach super!!

    OdpowiedzUsuń
  13. Tenisówki zawsze! Ale te szpilki są mega :)

    OdpowiedzUsuń
  14. W obu zestawach prezentujesz się świetnie!! :)

    OdpowiedzUsuń
  15. masz fantastyczny kolor włosów <3
    i tenisówki i szpilki pasują :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Jakoś tak bardziej do Ciebie pasują mi trampki, no ale to już zależy jak Ty się lepiej czujesz:) Ja kocham szpilki ale cenię sobię wygodę i szybkie przemieszczanie się ,skakanie :D Dlatego wybieram trampki, a szpilki po prostu kupuję i...i są:)
    Pozdrawiam.
    Ps: dolaczam do obserwujacych,moge liczyc na to samo?Bede zaszczycona:)

    OdpowiedzUsuń
  17. I w tenisówkach i w szpilkach super :) Świetna tunika i kolor spodni. W ogóle bardzo fajny zestaw.

    OdpowiedzUsuń
  18. obie wersje mi sie podobaja :) zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń
  19. widzę piękny Wrocław w tle :) ja byłam tam tylko raz jakieś 3 miesiące temu więc nie miałam takiej ładnej pogody :P ale na pewno jeszcze nie raz się tam wybiorę bo mój chłopak akurat robi magisterkę na Politechnice :) ślicznie wyglądasz, i w trampkach i w szpilkach, uwielbiam wysokie obcasy, ale moje nogi już nie za bardzo, więc awaryjnie w torebce noszę baleriny :D

    OdpowiedzUsuń
  20. bardzo chętnie :) w poniedziałek może mi się uda do Wrocławia wreszcie wybrać to trochę zdjęć tam na pewno porobię :))

    OdpowiedzUsuń
  21. Obie wersje wyglądają świetnie:) Ja wybrałabym chyba jednak tenisówki;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy komentarz. Konstruktywna krytyka mile widziana. Jeśli masz ochotę obserwuj, nie proponuj obustronnej obserwacji! Staram się wchodzić na każdy blog i jak mi się spodoba to na pewno zostanę na dłużej!