środa, 29 maja 2013

Wychodne... day off

Żono, matko, kochanko, kobieto!!!
Kiedy ostatni raz, bez poczucia winy, wyszłaś z domu, żeby się zabawić, poszaleć, potańczyć, trochę się upić?
Mnie się takie wyjście często nie zdarza, chociaż na kawkę z koleżankami umawiam się regularnie. Ostatnio udało mi się namówić kilka innych mam i wyjść z domy na tzw."balety".

Poczułam się trochę jak za czasów studenckich, z tą różnicą, że wtedy lokale były zadymione. Jednak tym razem również był ścisk, pot kapał z sufitu, kolejki do toalet... fajnie :)
Oczywiście wcześniej miała dylemat "w co się ubrać?"
Postawiłam na prostotę i wygodę -  jeansy i bluzka. 
Przypomniała mi się próba podrywu przez jednego pana i zapytanie "czy ta bluzka jest z lateksu?"...







Zdjęcia wykonane przez Kasię i Edytę - przed imprezką jeszcze, dzięki dziewczyny! To była świetna zabawa!
Mam nadzieję, że teraz częściej będę miała wychodne.

17 komentarzy:

  1. Zestaw idealny na taki wypad:-) świetnie wyglądasz

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale fajnie :P dawno nie byłam na takim "studenckim" wieczorze, raczej na kawy chadzam teraz z koleżankami w przelocie, ale do niedawna nie miałam siły na wieczorne balety, bo dziecię, wiadomo, małe człowiek zmęczony. Ale dziecię dorośleje, ja coraz bardziej wypoczęta (odpukać), to i podobne plany snują mi się po głowie :D dzięki za inspiracje, wyglądałaś super - ale się musiało dziać ;P

    OdpowiedzUsuń
  3. wow fajnie, że udało się wyjść - ja ostatnio byłam na koncertach Juwenaliowych i to, aż 2 razy! szaleństwo :)

    OdpowiedzUsuń
  4. nie ma to jak dobry melanż :)impreza do późnego wieczoru, gdzieś... w kosmosie :) gadanie do rana ;)
    i tak z wszystkiego wybieram kawę i ciasteczko ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Edi - zdjęcia - jak zwykle - perfekcja! zakładaj bloga, bym mogła się jeszcze nacieszyć!

    OdpowiedzUsuń
  6. Kasiu Blog już jest, ale nieskończony więc nie podaję jeszcze linka :) Niebawem. Mi się bardzo podoba zdjęcie z obcasem opartym o słup :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Edi czekamy z niecierpliwością! Pamiętaj blog nie musi być perfekcyjny... :)

      Usuń
  7. Moze akurat uda sie spotkac :) a moze i nawet kiedys zorganizowac zlot wroclawskich Blogerek :)
    Pozdrawiam i zapraszam ponownie :)
    fashionlikealife.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajny strój ! Wypad należy się każdemu ! Każda kobieta powinna na to znaleźć czas tak dla czystości umysłu :))

    OdpowiedzUsuń
  9. Swietny zestaw. Taka bluzeczke musze sobie koniecznie kupic. Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. "Kiedy ostatni raz, bez poczucia winy, wyszłaś z domu, żeby się zabawić, poszaleć, potańczyć, trochę się upić?" Nie pamiętam! :) ale super, że Tobie się udało wyskoczyć! Oby więcej takich udanych imprez!
    Jak zwykle świetnie wyglądasz! :)

    OdpowiedzUsuń
  11. i takie podejście mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Hеllo, all іs going perfectly heгe
    anԁ ofcourѕe eveгy one is sharing data, that's actually excellent, keep up writing.

    Feel free to visit my web page mieszkania na sprzedaż Warszawa

    OdpowiedzUsuń
  13. bardzo ładna masz figurę
    świetne fotki

    OdpowiedzUsuń
  14. wychodne zdecydowanie się nam należy ! :)

    OdpowiedzUsuń
  15. lubię to ! :) nawet bardzo ! i naprawdę fajny strój z pazurem i nastawienie ! :) dobre nastawienie mamy na pewno ma pozytywny wpływ na dzieciaki :)

    OdpowiedzUsuń
  16. W przyszłości też chciałabym być taką mamą jak Ty :) widać, że bardzo kochasz swoją maminą funkcję, ale nie zatracasz się w niej całkowicie tylko czasem robisz coś dla siebie :) bo przecież, aby mama była szczęśliwa i spełniona, to musi sobie od czasu do czasu dogadzać ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy komentarz. Konstruktywna krytyka mile widziana. Jeśli masz ochotę obserwuj, nie proponuj obustronnej obserwacji! Staram się wchodzić na każdy blog i jak mi się spodoba to na pewno zostanę na dłużej!