niedziela, 9 czerwca 2013

Pora na sen.


Ostatnio na moim blogu temat dzieci zszedł na drugi plan. 
A przecież również z myślą o nich go zakładałam. Dlatego dzisiaj przedstawiam mojego młodszego synka śpiocha, który usypia w bardzo dziwnych miejscach i pozycjach, często zdarza mu się usnąć podczas zabawy. Ma już prawie trzy lata i nie śpi codziennie w dzień, ale często musi odpocząć i wtedy nie daję się położyć do łóżka, tylko znajduje sobie "wygodną" pozycję i odpływa :)






Która pozycja spania przypadła Wam najbardziej do gustu? :)

15 komentarzy:

  1. Zdjęcie na schodach najlepsze! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ha ha:-) schody i na stole z zabawkami. Jest taki kochany i słodki:-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dla mnie schody są najlepsze.Zapraszam do mnie, może poobserwujesz?

    OdpowiedzUsuń
  4. O kurde :)))))))))))))) Niesamowite że zasypia w takich miejscach. Mój synek ma 4 lata, też Go czasem nachodzi ochota na sen i wtedy przykłada rączki do policzków i wtedy wiadomo że zaraz będzie sobie szukał wygodnego miejsca do spania ale zawsze wybiera łóżko lub sofę w salonie, czasem fotel :)

    OdpowiedzUsuń
  5. mocne...........

    OdpowiedzUsuń
  6. nieważne gdzie, ważne żeby spać! :))

    OdpowiedzUsuń
  7. Schody pobiły wszystko! :)) Świetne!! :D

    OdpowiedzUsuń
  8. post mnie cały rozczulił,schody wymiatają i tak slodko się zwija do snu :) u nas też prawie 3 lata na karku i spanie ciągle grane :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Zdjecie na schodach.....super.

    OdpowiedzUsuń
  10. niesamowite:) rozbawiła mnie galeria zdjęć:) pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  11. haha ale słodziak:) widzę,że nawet schody potrafią być wygodne:)

    OdpowiedzUsuń
  12. jeszcze pieluchaa???

    OdpowiedzUsuń
  13. Może ma ADHD, bo u takich malutkich dzieci jest to jeden z objawów.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy komentarz. Konstruktywna krytyka mile widziana. Jeśli masz ochotę obserwuj, nie proponuj obustronnej obserwacji! Staram się wchodzić na każdy blog i jak mi się spodoba to na pewno zostanę na dłużej!