piątek, 14 czerwca 2013

Randka z Małaszyńskim.


Przepraszam jeśli tym tytułem wprowadziłam kogoś w błąd i oczekujecie relacji ze wspaniałej randki ze znanym aktorem :) Randką nazwałam wyjście do teatru na spektakl "Ślub doskonały", gdzie główną rolę grał właśnie Paweł Małaszyński.


Mimo, że za angielskim humorem nie przepadam przedstawienie bardzo mi się podobało, dawno tyle się nie naśmiałam i pierwszy raz miałam okazję zobaczyć prawdziwe gwiazdy na żywo.
Paweł świetnie się sprawdza jako aktor komediowy, a z aktorek najbardziej podobała mi się Marta Żmuda chociaż Glinka też  była świetna w swojej roli. 
Więcej na temat przedstawienia nie będę się rozpisywać, polecam obejrzeć (Teatr Polski we Wrocławiu 15.09.2013).
Zachęcam również do obejrzenia "Szalonych nożyczek" (Teatr Polski we Wrocławiu 20.10.2013), świetna komedia, mam chęć wybrać się na nią po raz drugi.


Na wyjście do teatru wybrałam mój pierwszy wyprzedażowy zakup - miętową sukienkę z Mohito. 



A Wy na co polecacie wybrać się do teatru?

25 komentarzy:

  1. Wyglądasz cudnie, a sukienka piękna, ten kolor ... a aktora pawla m lubię, choć to nie moj typ do końca :P

    OdpowiedzUsuń
  2. wiedzą wszycscy, że wolę T.Kota - jak będziesz szła na przedstawienie z T.Kotem to mnie weź, chociaż pewnie to nie amant :P sukienka - bardzo ładna, śliczny kolor... i kobiecy fason...

    OdpowiedzUsuń
  3. ostatnio byłam w teatrze na spektaklu pt "Ławeczka" główną rolę grał Piotr Cyrwus... minęło o d tamtej pory trochę czasu aż żal że wiecznie brak czasu na taki wypad

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale piękna, delikatna i dziewczęca sukienka. Cudownie wyglądasz!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Zazdrość 10 !! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Pieknie Kasiuniu.............

    OdpowiedzUsuń
  7. super suknia, uwielbiam miętowy :) ale bym sobie poszła do teatru

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo ładne przedostatnie!

    OdpowiedzUsuń
  9. Jak ja dawno nie byłam w teatrze... :( a do najbliższego mam 30 km :/ Niestety, bo tyle fajnych spektakli przechodzi mi koło nosa.
    Sukienka jest śliczna! Bardzo ładnie współgra z Twoimi włosami :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Kasiu, pięknie wyglądasz :-) i bardzo ładna sukienka :-)

    OdpowiedzUsuń
  11. Pięknie wyglądasz! Cały zestaw jest śliczny!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. śliczna sukienka:) ja ostatnio w teatrze, wstyd sie przyznać, ale nie byłam sto lat:) Ale Pawła bym chętnie na żywo obejrzała;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Kocham teatr, szkoda że ostatnio zaniedbałam :) piekna sukienka i bardzo podoba mi się Twoja fryzurka :)

    Całuje Tina :*

    OdpowiedzUsuń
  14. Mogę podrzucić propozycje z Krakowa - Teatr Bagatela i sztuki "Seks nocy letniej", "Boeing, boeing - Odlotowe narzeczone", "Testosteron", "Szalone Nożyczki", "Mayday" i "Mayday 2"... :) Niesamowicie zabawne komedie chyba w dobrej kolejności napisałam przypadkowo (od najśmieszniejszej). Polecam :) I bilety nie są zbyt drogie, czasem zdarzają się fajne promocje.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. na mayday byłam jeszcze na studiach i faktycznie bardzo mi się podobało, musze sprawdzić kiedy grają to we wrocławiu!

      Usuń
  15. sukienka prześliczna! a do teatru z wielką chęcią bym się wybrała.. :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Dziękuję za udział w candy :) Pozdrawiam ciepło! :))

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja na takiej randce była dopiero dwa razy, najlepiej wspominam wieczór z Fryczem :D Uwielbiam teatr, piękny post! A sukienka? Brak słów, chcę taką :) Mimo nicku, wydajesz się bardzo perfekcyjna :)
    Pozdrawiam serdecznie poniedziałkowo :D

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo do Ciebie pasuje ta sukienka - fajny subtelny kolor i plus za buty - fajnie się komponują z kolorem sukienki!

    U mnie dzisiaj też sukienka - zapraszam w wolnej chwili!

    OdpowiedzUsuń
  19. Też byłam na tej samej randce :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy komentarz. Konstruktywna krytyka mile widziana. Jeśli masz ochotę obserwuj, nie proponuj obustronnej obserwacji! Staram się wchodzić na każdy blog i jak mi się spodoba to na pewno zostanę na dłużej!