czwartek, 20 czerwca 2013

Sukienki z Second Hand cz1.


Odkrywam przed Wami mój kolejny skrywany sekret. 
Kupuję ubrania w "lumpeksie", chociaż wolę określenie Second Hand.
Kiedyś takie sklepy mnie odstraszały, przerażał bałagan i tłum ludzi. Jednak odważyłam się weszłam i teraz zaglądam często. 
Poluję na perełki za grosze.
Dzisiaj przedstawiam sukienki na lato, trochę się ich nazbierało bo cena czyni cuda w takim sklepie:) Każda sukienka kosztowała nie więcej niż 7 zł.










W przyszłym tygodniu wrzucę kolejny zestaw sukienek. Mam nadzieje, że pomożecie mi zdecydować, które spakować na wakacje bo wszystkie do walizki się nie zmieszczą :)

16 komentarzy:

  1. Mnie się podoba ta różowa. Jest super, bardzo sexi:-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jestem pod wrażeniem. 7 złotych za takie cudeńka? Zazdroszczę zakupu. I każdej wyglądasz świetnie, ale najbardziej przemawia do mnie sukienka numer trzy. ;)

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  3. Sukienki bardzo ładne, najbardziej podoba mi się numer dwa oraz trzy :) Pięknie w nich wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudowne sukienki :) I jaka świetna cena ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. pogoda akurat na takie sukienki :)

    OdpowiedzUsuń
  6. wspaniała różowa sukienka!

    OdpowiedzUsuń
  7. śliczna jest ta różowa:) masz śliczne nogi:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ślicznie, cudnie, rózowa wymiata,a raczej Ty w niej :D ps. a ja lubie nazwe lumpeks, takie swojskie :) pss. ale ta pierwsza tez cudna... tak na plaże, bose nogi, fale omywają stopy, zachód słońca, ksiąze na białym koniu ... i cięcie! słyszymy: mamoooo sikuuuu :P rozmarzyłam się ...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. świetnie opowiedziane :D ubawiłam się !!!

      Usuń
    2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
    3. Chciałabym kliknąć "Lubię to" :) kiecka jest Twoja!

      Usuń
  9. piękne te sukienki ale fakt rózowanaj lepsza:)
    podkreśla kolor włosków twoich i fakt we wszystkich wymiatasz;p

    OdpowiedzUsuń
  10. Ty to masz szczęście! przepiękne są :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Bosko wyglądasz! Zwłaszcza w tej różowej sukience!!
    Ja nie mam takiego szczęścia do zakupów w secondhandzie... Albo po prostu źle szukam rzeczy dla siebie :/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy komentarz. Konstruktywna krytyka mile widziana. Jeśli masz ochotę obserwuj, nie proponuj obustronnej obserwacji! Staram się wchodzić na każdy blog i jak mi się spodoba to na pewno zostanę na dłużej!