sobota, 29 czerwca 2013

Summary of June.

Jutro koniec miesiąca, więc pora na podsumowanie. 
Trochę się działo! Było wesoło, gorąco i deszczowo... Także trochę kulturalnie. Najmilej wspominam wieczór z dziewczynami oraz randkę z Małaszyńskim. 
Na początek wspomnienie z sesji "sukienkowej".
Fajnie jest poczuć się dzieckiem :)






Byłam również na Wroclove Fashion Wake. Było to pierwsze moje wyjście na tego rodzaju wydarzenie. Pokazy mody podobały mi się jednak całość już nie, więc nie napisałam o tym osobnego posta. Z powodu złego światła nie udało mi się również sfotografować samych pokazów mody.







W jeden z gorących dni ugotowałam chłodnik z przepisu Gosi. Polecam na ciepłe wakacyjne chwile.


W lipcu zapraszam na Decoupage krok po kroku. 



Oraz na relację z mojego pierwszego wernisażu:


Zapraszam w lipcu, nie mam przerwy wakacyjnej :)

8 komentarzy:

  1. o to bedzie sie dzialo! wernisażu nie mogę się doczekać :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kasia - wernisaż był świetny :) masz wspaniałe oko do zdjęć :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Też uwielbiam trampolinę, zdecydowanie ubywa mi wtedy lat :) Czekam na relację z wernisażu.

    OdpowiedzUsuń
  4. Wernisaż :) super sprawa :) a zdjęcia z trampoliny mi się podobają, taka wyluzowana mamuśka, ale zaraz, zaraz Ty kochana na mamuśkę nie wyglądasz :P

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne zdjęcia!
    Zapraszam do mnie:
    http://madamstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy komentarz. Konstruktywna krytyka mile widziana. Jeśli masz ochotę obserwuj, nie proponuj obustronnej obserwacji! Staram się wchodzić na każdy blog i jak mi się spodoba to na pewno zostanę na dłużej!