niedziela, 23 czerwca 2013

Summer sale rozpoczęte.


Jak już kiedyś pisałam nie kupuję ubrań w cenach regularnych, gdyż nie lubię przepłacać!
Przy każdej sezonowej wyprzedaży obiecuję sobie - nie szaleć! Przecież szafę mam pełną i nie potrzebuję kolejnej bluzeczki, sukienki czy spodni. Jednak coś mnie ciągnie do sklepu i okazuje się, że bluzeczki w takim kolorze akurat nie mam a cena - 50% kusi!
Jestem w miarę bezpieczna jak na zakupy wybieram się z siostrą, ona mnie stopuje - "taką bluzkę już masz podobną", "w tej nie wyglądasz korzystnie", "nie kupuj, zwariowałaś" itp :) 
Ale siostra jeszcze do mnie nie przyjechała, więc wykorzystałam ten fakt i poszalałam trochę. 
Oto moje wyprzedażowe łupy:
Biała koszula z River Island 50 zł, fajna do spodni, szortów. Zdjęcia nie oddają jej uroku.



Pudrowa narzutka również z River Island - 40 zł


Uwielbiam ołówkowe spódnice, uwierzycie, że czerwonej jeszcze nie miałam :) - House 30 zł.


Koszulka H&M 20 zł:


Bluzka Mohito 30 zł:



Czarnej torebki też nie miałam! New Look 50 zł:


Metki jeszcze nie oderwane, więc przemyślę te zakupy i może coś oddam...
A teraz zamykam się w domu i czekam na siostrę :)

A Wam co udało się do tej pory upolować na wyprzedażach?

19 komentarzy:

  1. Czerwona ołówkowa spódnica jest cudowna :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ta narzutka jest prześliczna, ja właśnie jutro zamierzam wybrać się na zakupy :)

    Pozdrawiam,
    Zuza
    Our Recipe For Happiness

    OdpowiedzUsuń
  3. No piękne te rzeczy, wszystko mi się podoba, a szczególnie bluzka Mohito:-) sama bym taką chciała, ale Londyn cieszy się innymi prawami modowymi;P tutaj coś zupełnie innego jest modne:P dziś upolowałam kostium kąpielowy za 5Ł :O w Primarku:D

    OdpowiedzUsuń
  4. spodnie w kwiatki - też fajne :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Pudrowa narzutka bardzo mi się podoba i spodnie są świetne !!!!!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  6. Spódnica z baskinką piękna, biała koszula również mnie zauroczyła :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wyprzedaże to mój żywioł, najlepszy czas w roku!!! Ale fajne łupy!!!!!! Ja juz pierwsze łowy (wczoraj) też mam za sobą. Planuję jeszcze jeden większy wypad, aaaaaaaaa :DDDD

    OdpowiedzUsuń
  8. śliczna jest ta czerwona spódniczka:) bardzo ładny kolor<3

    OdpowiedzUsuń
  9. fajne zakupy:)śliczna pudrowa narzutka i koszul.w wolnej chwili serdecznie zapraszam na http://myloovelyfun.blogspot.com/ :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Swietna stylizacja z baskinką :)

    Zapraszam do odwiedzenia letmelook.blogpot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Swietna jest ta spodnica, za taka cene :) u nas tez zaczely sie przeceny, ktore uwielbiam :) Super zakupy, pozdrowionka z Manchesteru xx
    Follow each other?

    OdpowiedzUsuń
  12. świetne ciuszki <3
    i torebeczka fajna :D
    zapraszam ;d

    OdpowiedzUsuń
  13. Też zawsze szaleję na wyprzedażach a zawsze mówię sobie, że idę tylko popatrzeć, ale co poradzić gdy tyle pięknych ubrań w sklepie i to czasami w korzystnych cenach ;-)

    OdpowiedzUsuń
  14. świetna bluzka z H&M
    dodajemy do obserwowanych ? :)

    OdpowiedzUsuń
  15. wyglądasz olśniewająco!! ;))))) tez chyba musze ogarnac w mojej szafie:D

    OdpowiedzUsuń
  16. śliczna koszula *.*

    hopetochangee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. jak mi się podoba ta spódnica i koszulka z mohito! świetne, z pewnością mogłabym je mieć.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy komentarz. Konstruktywna krytyka mile widziana. Jeśli masz ochotę obserwuj, nie proponuj obustronnej obserwacji! Staram się wchodzić na każdy blog i jak mi się spodoba to na pewno zostanę na dłużej!