poniedziałek, 3 czerwca 2013

Sztuczna biżuteria.

 Dzisiaj będzie o sztucznej biżuterii. 
Uwielbiam takie dodatki i nie jest to dla mnie nic tandetnego tylko fajny dodatek uzupełniający strój. Srebrnej biżuterii mam niewiele a ze złota to tylko dwa pierścionki i obrączkę :)
Sztuczną biżuterię lubię przede wszystkim za jej różnorodność i przystępną cenę. 
Poniżej moje ulubione dodatki:










 Ostatnie zakupy z Mohito:


Korale, które dostałam od moich synków z okazji Dnia Matki:

 Taka biżuteria bardzo szybko się niszczy, nie na skutek noszenia ale przez złe przechowywanie. Dlatego każda moja ozdoba ma osobny woreczek strunowy:


 Posiadam również specjalną szkatułkę ale ona mieści tylko niewielką część mojej kolekcji.

Najczęściej noszona biżuteria wisi na gustownych wieszaczkach, które jednocześnie są ładną ozdobą.


Podoba Wam się moja kolekcja?
Zdradźcie mi jak Wy przechowujecie takie ozdoby.

12 komentarzy:

  1. Biżuterię przechowuję w kuferku, ale panuje w nim mniejszy ład niż u Ciebie :) Długie wisiory wiszą na gwoździu :) Piękny jest ten zegarek na łańcuszku, cudo. A i uwagę należy zwrócić na świetnie wykonane przez Ciebie zdjęcia Kasiu ...nauka nie poszła w las ;)brawo ...

    OdpowiedzUsuń
  2. Kasiu! świetne zdjęcia! bardzo mi się podobają!

    OdpowiedzUsuń
  3. ja jakoś mało biżuterii noszę... ale Twoje zakupy ostatnie to dla mnie coś - ten kołnierzyk to mój number one :) Fajny patent na przechowywanie w woreczkach, a ja gapa wszystko w kupie trzymam, dzięki za pomysł :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak oglądam zdjęcia lub stylizacje z biżuterią to też taką chce mieć, jak wybieram się do sklepu na zakupy to nigdy nie wiem jaką kupić. Takim sposobem nie mam takiej biżuterii, chociaż bardzo mi się podoba:-/

    OdpowiedzUsuń
  5. Kasiu bardzo fajna kolekcja. Też mam sporo sztucznej biżuterii i również nie uważam iż jest tandetna. Pasuje do wielu stylizacji i jeśli je uzupełnia a nie przytłacza, pięknie je podkreśla. Ja mam słabość do długich kolczyków i długich wisiorów.

    OdpowiedzUsuń
  6. Zegarek świetny! Mi takich ozdób zdecydowanie brakujee...:)

    OdpowiedzUsuń
  7. te zegarko naszyjniki sa suuuper :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Wiszący zegarek z river island? :) Mam chyba identyczny :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dostałam w prezencie, więc nie dopytywałam się gdzie kupiony :)

      Usuń
  9. Piękną masz tą biżuterię :)ja swoją przechowuję w szkatułkach :)

    OdpowiedzUsuń
  10. te kolczyki białe kwiatuszki to śliczne są ... :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękne, szczególnie kolczyki, ale całej kolekcji zazdroszczę!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy komentarz. Konstruktywna krytyka mile widziana. Jeśli masz ochotę obserwuj, nie proponuj obustronnej obserwacji! Staram się wchodzić na każdy blog i jak mi się spodoba to na pewno zostanę na dłużej!