poniedziałek, 22 lipca 2013

Jest gdzieś lecz nie wiadomo gdzie...


Po swetrach przyszła kolej na bardziej letnią stylizację :)
Dzięki mojej mamie jestem na wakacjach i dłużej niż zwykle mogę cieszyć się słońcem, morzem, plażą, więc korzystam.
Dopiero przyjechałam więc jestem jeszcze dość blada, a ze słońcem też staram się nie przesadzać, nie sztuka się spalić a potem cierpieć. Wiem już z doświadczenia, że takiej opalenizny jak tubylcy nigdy nie złapię, więc korzystam ze słonka ostrożnie.
Dzisiejsza stylizacja wydała mi się doskonała na wieczorne wyjście. A deseniem sukienki chciałam się wkomponować w krajobraz :) 






Sukienka - Cropp
Sandały - House


Tutaj gdzie jestem jest bujna przyroda, pięknie kwitną kwiaty.








A dla Was zagadka, zgadnijcie gdzie spędzam wakacje?
kto wie niech nie pisze :)

22 komentarze:

  1. Piękna sukienka.
    Miłego wypoczynku :)

    OdpowiedzUsuń
  2. A mnie się podoba kolor włosów. Jest piękny:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzięki :) jak wrócę to pewnie będą o wiele jaśniejsze...

      Usuń
  3. śliczna sukienka:) zgaduje-Chorwacja?:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ładna sukienka. Buzia i ramiona już lekko przypieczone... jak wrócisz to będziesz jak czekoladka :D nie będę psuła zabawy i nie zdradzę gdzie jesteś... niech inny zgadują dalej! Dodam, że w PL również tropikalna pogoda w tym tygodniu. Udanego wypoczynku, pokaż morze :)E

    OdpowiedzUsuń
  5. Przepiękne kwiaty, Ty wyglądasz równie kwitnąco :)

    Pozdrawiam i życzę udanego urlopu!

    OdpowiedzUsuń
  6. Bella Italia:)

    OdpowiedzUsuń
  7. czyżby Kreta lub inny Grecki klimat?

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczna sukienka. Mnie się wydaje że to Grecja. Wnioskuję po drzewku oliwnym z drugiego zdjęcia.

    OdpowiedzUsuń
  9. przepięknie wyglądasz - i nawet Ci ten brak opalenizny służy ,bo wyglądasz jak dama :)

    OdpowiedzUsuń
  10. sukienka jest po prostu prześliczna, a Ty w niej wyglądasz kwitnąco :))

    OdpowiedzUsuń
  11. Golfo Aranci...? :-)

    OdpowiedzUsuń
  12. Sycylia? wyglądasz ślicznie :) ja zawsze też daję sobie trochę czasu na aklimatyzację i uważam aby się nie spalić choć mam ciemnawą karnację :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Masz śliczny kolor włosów :)
    Trochę zazdroszczę Ci tego miejsca :)

    OdpowiedzUsuń
  14. O! ten sam kaktus zakwitł mojej mamie! Aż 3 kwiaty! Moja mama była wniebowzięta i kazała się z nim obfotografować :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy komentarz. Konstruktywna krytyka mile widziana. Jeśli masz ochotę obserwuj, nie proponuj obustronnej obserwacji! Staram się wchodzić na każdy blog i jak mi się spodoba to na pewno zostanę na dłużej!