niedziela, 14 lipca 2013

Lato - dobry czas na zakup swetra.




Wyprzedaże pomału dobiegają końca, ceny teraz są bardzo kuszące jednak ciężko znaleźć pożądany rozmiar ubrań.
Może wydać się to dziwne ale na letnich wyprzedażach zachęcam do kupna właśnie swetrów. W tym roku udało mi się z siostrą upolować kilka  sweterków w atrakcyjnej cenie, więc jeśli brakuje Wam garderoby na zimę to ostatni moment na jej skompletowanie. 



Sweter - Bershka przecena ze 139zł na 39zł.




Sweter - Stradivarius przecena z 89zł na 39zł.




Sweter - Bershka przecena 119zł na 39zł.



Sweter - Bershka przecena 79zł na 39zł.




Sweter - C&A przecena 45zł na 27zł.

Czy Wy również kupujecie swetry na letnich przecenach?

24 komentarze:

  1. super łupy uwielbiam wyprzedaże:) pozdrawiam obserwuję:))

    OdpowiedzUsuń
  2. teraz tylko musisz poczekać na chłodniejsze dni... :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzisiaj sweterek się przydał, lato nas nie rozpieszcza tego roku :)

      Usuń
  3. Rzeczywiście spore te przeceny. Naprawdę warto się wybrać. Szkoda że chora jestem :(

    OdpowiedzUsuń
  4. pozycja 2 - biały sweterek, cudny!

    OdpowiedzUsuń
  5. Ostatnio w Londynie są takie upały, że jak patrze na te sweterki to mi jeszcze bardziej ciepło:-)
    Wszystkie są ładne, ale ostatni cudowny. Bardzo mi się podoba i ta cena:O szok!! szkoda, że mnie w PL nie ma.

    OdpowiedzUsuń
  6. Sweterki są cudne :) Ja też staram się kupować ubrania przed rozpoczęciem sezonu-w lecie jesienno-zimowe, a zimą letnie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo fajne sweterki udało Ci się kupić, choć patrząc na pogodę za oknem, to i teraz się przydadzą (niestety ;)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Biały sweterek jest śliczny i jakie ceny!

    OdpowiedzUsuń
  9. fajne swetry upolowałaś

    Najbardziej podoba mi się pierwszy look :)

    OdpowiedzUsuń
  10. świetne, wszystkie bym chętnie zobaczyła u siebie w szafie:]

    OdpowiedzUsuń
  11. ❀ ✿ ❀ ✿ ❀ ✿ ❀ ✿ ❀ ✿ ❀ ✿ ❀ ✿

    Uwielbiam swetry, przeslicznie wygladasz ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Przepiękne swetry! i te ceny no naprawdę rewelacyjne łowy!

    OdpowiedzUsuń
  13. oj tak, zimą stroje kąpielowe a latem swetry i kurtki:D!

    OdpowiedzUsuń
  14. Blog warty uwagi! nominowałam Cię do L.B.A.:) szczegóły u mnie na blogu:P
    Pozdrawiam:)
    www.patryca.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. genialny pierwszy sweterek:) ma bardzo sympatyczny wzór:)

    OdpowiedzUsuń
  16. to fakt, lato nie rozpieszcza i dobrze, że przypomniałaś mi o zimowej szafie :) Zawsze mam problem z jej kompletowaniem...
    Sweterki bardzo ładne, ostatni szczególnie mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Faktycznie, można teraz kupić swetry w zaskakująco niskich cenach. Jednak ja osobiście mam taką zasadę, że nie kupuję zimowych rzeczy w lato i na odwrót.
    Pozdrawiam ! ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. trafiłaś w mój gust - wszystkie te sweterki strasznie mi się podobają! :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Fajny blog. (:
    W wolnej chwili zapraszam do mnie. Może ci się spodoba. (:
    __________________________________

    fashionbyvera.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Racja, można kupić sweter okazyjnie, bo faktycznie w sezonie ceny są dość wysokie. Ostatnio kupiłam w Zarze biały sweter. Uniwersalny, bo pasuje do wielu rzeczy i praktycznie na każdą porę roku, zresztą, możesz sobie zerknąć, jest u mnie w przedostatnim poście :-)

    OdpowiedzUsuń
  21. Rewelacyjne te sweterki a ten pierwszy w szczególności ujął mnie za serce

    OdpowiedzUsuń
  22. Rewelacyjne sweterki. Kazdy jeden chetnie zalozylabym. Ten z Bershki najbardziej mnie zauroczyl :)P.S. Swietne zdjecia z urlopu figowego :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy komentarz. Konstruktywna krytyka mile widziana. Jeśli masz ochotę obserwuj, nie proponuj obustronnej obserwacji! Staram się wchodzić na każdy blog i jak mi się spodoba to na pewno zostanę na dłużej!