piątek, 12 lipca 2013

Mój pierwszy wernisaż.


Miałam przyjemność uczestniczyć w zajęciach fotografii cyfrowej w Ognisku Kultury Plastycznej im. Eugeniusza Gepperta. 
O moich początkach z fotografią pisałam tutaj
Udało mi się zrobić duży krok do przodu w tej dziedzinie, a moje zdjęcia naprawdę mi się podobają. 
Zdjęcia mojego autorstwa - trzy po mojej lewej stronie oraz trzy w dużej ramie wyżej.




To ja sama w sesji czarno-białej :) O mojej sesji fotograficznej pisałam tutaj.


Znawcą sztuki nie jestem, jednak wiem co mi się podoba a co nie. Poniżej prawdziwi eksperci, ciekawie było ich posłuchać.




Zachwyciła mnie praca ze szkłem.


A pozytywnie zaskoczyły prace rzeźbiarskie.











Od września planuję kontynuować naukę w Ognisku. Mam nadzieję, że dzięki temu zyskam kolejne tematy na bloga :)

10 komentarzy:

  1. świetny wernisaż :) szkoda, że nie zdążyłam oglądnąć całej wystawy...
    widzę, że eksperci patrzą się na moje zdjęcia :P ciekawe... dobrze, że mnie tam nie było...

    OdpowiedzUsuń
  2. Genialne prace, niektóre są naprawdę interesujące :)

    OdpowiedzUsuń
  3. zaskakujesz :) ale jak najbardziej pozytywnie, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję wernisażu! :) Widać, że się rozwijasz i robisz to, co lubisz! Oby tak dalej! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ciekawy wernisaż, rzeżb rzeczywiście przyciągają wzrok :)
    Pozdrawiam serdecznie i zapraszam do obserwacji :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ciekawy wernisaż. Lubię takie miejsca !

    OdpowiedzUsuń
  7. wow świetny wernisaż gratuluje
    rzeźby boskie !

    OdpowiedzUsuń
  8. Wow Kasiu, jestem pod dużym wrażeniem :)) Oby tak dalej! Marzę o wystawie, na której znajdą się moje własne zdjęcia.

    OdpowiedzUsuń
  9. och, mnie też czeka pierwszy wernisaż, to trochę stresujące..

    OdpowiedzUsuń
  10. No, to musiały być emocje, skoro zdjęcia znalazły się na wystawie. Przyszli jeszcze znawcy, mogli ocenić... Ja bym się lekko denerwowała, co sobie pomyślą. Ludzie potrafią być wybredni :P Ciekawe te rzeźby :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy komentarz. Konstruktywna krytyka mile widziana. Jeśli masz ochotę obserwuj, nie proponuj obustronnej obserwacji! Staram się wchodzić na każdy blog i jak mi się spodoba to na pewno zostanę na dłużej!