piątek, 5 lipca 2013

Niebiesko mi ...

W mojej szafie panuje mix kolorów, nie ma barw dominujących aczkolwiek ubrań czarnych prawie nie posiadam.
Nie da się  jednak ukryć że lubię kolor niebieski, błękitny, kobaltowy. 
Dzisiaj przedstawiam stylizacje w kolorach nieba.
Przy okazji poznacie moje kolejne wyprzedażowe łupy .



Marynarka - Cropp
Spodnie - Orsay 40zł
Baletki - H&M



Sukienka - Carry





Koszula - Cropp 30zł
Kwiatek - Reserved 14zł
Spodnie - Cropp 40zł
Sandały - Aldo





Sukienka - Cropp 50zł
Baletki - Bershka 44zł



Sukienka - SH
Baletki - H&M 30zł

Planuję jeszcze dla Was stylizacje w zieleniach i czerwieniach.
A w Waszej szafie jakie kolory przeważają?

8 komentarzy:

  1. Witam:) Ale tu niebiesko- jak u mnie dziś na blogu:) Pozdrawiam seredcznie

    OdpowiedzUsuń
  2. U mnie był taki czas kiedy też przeważał niebieski ale potem stwierdziłam, że to monotonia i zaczęłam kupować ubrania w innych kolorach ;) Aczkolwiek niebieski i tak jest ulubiony. A czarnych ubrań też prawe nie mam,może ze 3 czy 4 by się znalazły ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo fajne, dobrze ci w takim mocnym niebieskim, ale ja bym w ciebie i w czarnym widziała :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Zazdroszczę tych łupów, szczególnie sukienek :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Też lubię kolor niebieski :) Łupy bardzo fajne, szczególnie spodnie z Orsay'a

    OdpowiedzUsuń
  6. U mnie głównie fiolety przeważają, ale niebieski też lubię :) Pierwszy i trzeci zestaw dla mnie rewelka, ale sukienki też ładniutkie :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy komentarz. Konstruktywna krytyka mile widziana. Jeśli masz ochotę obserwuj, nie proponuj obustronnej obserwacji! Staram się wchodzić na każdy blog i jak mi się spodoba to na pewno zostanę na dłużej!