środa, 17 lipca 2013

Pyszny wafel z mleka w proszku.




Z okazji urodzin mojego synka przygotowywałam małe przyjęcie. Jak już kiedyś pisałam lubię łatwe, sprawdzone przepisy, więc wafel z mleka w proszku wydał się idealny. Wafla można przekładać gotowymi masami, dżemami albo galaretką ale nam najbardziej smakuje właśnie z takiego mleka. 
Przygotowanie wafla jest bardzo szybkie, najlepiej zrobić go  dzień wcześniej. 
Potem trzeba go dobrze schować bo szybko znika :)

Sprawdzony przepis:
1 margaryna
1/2 szklanki mleka
2 szklanki mleka w proszku
2 szklanki cukru pudru
1 łyżka kakao

Margarynę rozpuścić w mleku. 
Po roztopieniu dodać mleko w proszku, (ja kupiłam granulowane) cukier i kakao, wszystko dobrze zmiksować. Przełożyć wafla, zawinąć go w folię, najlepiej przycisnąć czymś ciężkim i odstawić. Najlepiej smakuje na drugi dzień.






Mój trzylatek nie mógł się od wafelków oderwać :)


Przepis na tort z wiśniami znajdziecie tutaj.



20 komentarzy:

  1. Konkurs dla BLOGUJĄCYCH rodziców!
    Rób to co zawsze i wygraj konika na biegunach dla swojej pociechy - warto spróbować!

    http://beticco-baby.blogspot.com/2013/07/konkurs.html

    Zapraszamy!

    OdpowiedzUsuń
  2. mysle, torcik palce lizac.

    OdpowiedzUsuń
  3. Jej, perfekcyjnie przygotowałaś się do tych urodzin! Naprawdę nam się to pdooba! A na te wafle to nam ochoty narobiłaś! :)

    Zapraszamy do nas: http://baby-colibra.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Takie najprostsze wafle są najlepsze :)

    OdpowiedzUsuń
  5. słodkie zdjęcia:) wafle wyglądają pysznie:))

    OdpowiedzUsuń
  6. słodziak :)- Twój synek

    jakie pyszności robiłaś :P

    STO LAT ... STO LAT !!!!

    OdpowiedzUsuń
  7. Dawno nie jadłam takich wafli, a strasznie je uwielbiałam jak byłam młodsza :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Masz ciekawy blog , bardzo fajny styl ;-)
    Może wzajemna obserwacja?

    zabawa-moda.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Uściski dla jubilata ! Piękny wiek :) Wafle FANTAZJA !!! Wspomnienie dzieciństwa. Moja szwagierka takie robi i są tak dobre, że aż strach się pojawić u niej jak są zrobione bo nie można przestać jeść :)

    OdpowiedzUsuń
  10. oej jakie kolorowe urodziny:) sto lat dla małego jubilata:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Przepis akurat dla mnie, bo uwielbiam wafle, ale kupuję, sama natomiast nakładam masę krówkową (najlepiej kokosowa), bitą śmietanę i truskawki. Warstwami. Pyszne! :-)

    OdpowiedzUsuń
  12. Po obejrzeniu Twojego bloga nazwałabym Cię bez wątpienia ''Perfekcyjną Panią domu'' ;)). Obserwuje i zapraszam do siebie ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. same słodkości:))
    Jubilat prze uroczy!!!:)

    OdpowiedzUsuń
  14. 100 LAT!!! u nas tez niedługo stuknie trójeczka mojej małej :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Wafelki super sa bo robilam .Co to za cicho obok wafli ?Pozdrawiam!Iwona

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ciacho ze śliwkami http://nieperfekcyjnakasia.blogspot.com/2013/04/ciacho-ze-sliwkami-nie-grozi-zakalcem.html

      pozdrawiam :)

      Usuń
  16. Jaki fajny torcik, sama bym chciała taki zjeść :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy komentarz. Konstruktywna krytyka mile widziana. Jeśli masz ochotę obserwuj, nie proponuj obustronnej obserwacji! Staram się wchodzić na każdy blog i jak mi się spodoba to na pewno zostanę na dłużej!