środa, 31 lipca 2013

Summary of July.


Wakacje czas zacząć!


Przyroda we Włoszech nie przestaje mnie zachwycać. Mogłabym ciągle fotografować kwiaty, zieleń, owoce ale nie chcę Was zanudzać :)
Wakacje się zaczęły, więc mam dwoje dzieci w domu. 
Jest wesoło, czasami ciężko, momentami tracę cierpliwość ale mimo wszystko  kocham tych moich chłopaków nad życie!
Poniżej przedstawiam moje przeszkadzajki :) 



Tutaj już inna przeszkadzajka :)


Miejsce na kolejną sesję zdjęciową: 




Kaktus, który kwitnie tylko jeden dzień:






A w przygotowaniu kolejna stylizacja oraz wakacyjne handmade - "fusetki"

12 komentarzy:

  1. Bardzo ciekawe foteczki:-) ale Ty jesteś zgrabna i ładna:-)

    OdpowiedzUsuń
  2. wow jakie nogi!
    pięknie wyglądasz
    przeszkadzajki cudne - ta inna bezbłędna :)

    OdpowiedzUsuń
  3. nogi masz fantastyczne:) piękna przyroda, nie mogę się napatrzeć na kwiaty<3

    OdpowiedzUsuń
  4. oj te nasze przeszkadzajki :)a co fakt to fakt, w tak pięknych okolicznościach przyrody i nie tylko aparat sam cyka zdjęcia wręcz :)

    OdpowiedzUsuń
  5. co to za zioła, na ostatnim zdjęciu?

    OdpowiedzUsuń
  6. rzeczywiście piękny krajobraz

    OdpowiedzUsuń
  7. coś wiem o przeszkadzajkach :) Sama mam 2 maluchów i do tego pracuję w domu a to jest ciężko pogodzić zwłaszcza jak trzeba zadzwonić a dookoła pisk :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Synuś to cała mama :)
    Bardzo mi się podobają Twoje sandałki ze zdjęcia pod palemką :)

    OdpowiedzUsuń
  9. świeten zdjęcia ;) bardzo spodobały mi się Twoje niebieskie spodnie !;p

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczne zdjęcia :)
    Zapraszam: http://pieknekosmetyki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy komentarz. Konstruktywna krytyka mile widziana. Jeśli masz ochotę obserwuj, nie proponuj obustronnej obserwacji! Staram się wchodzić na każdy blog i jak mi się spodoba to na pewno zostanę na dłużej!