niedziela, 28 lipca 2013

Summer outfit.



Uff jak gorąco. 
W takie upały najlepiej ubierać się w jasne, przewiewne rzeczy. Strój jaki dziś prezentuje idealnie nadaje się na letnie upały. Włosy koniecznie muszą być związane a szyja odsłonięta. 
Ostatnie moje stylizacje na tle żółtej ściany bardzo mnie już nudziły, więc cieszę się, że dzisiejsza sesja mogła odbyć się już w innych plenerach. A w fotografa bawi się teraz moja siostra.
A Wy jak znosicie upały? 














bluzka - SH
spódncizka - Taily Weijl
sandały - Aldo

17 komentarzy:

  1. fajne zdjęcia i kolorowe pazurki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ja najlepiej nic bym nie zakładała a takie upały...na szczęście w Londynie jest teraz troszkę chłodniej:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja też ale do miasta musiałam coś włożyć :)

      Usuń
  3. Jesteś blogującą mamą, więc weź udział w KONKURSIE, robiąc to co lubisz:
    http://beticco-baby.blogspot.com/2013/07/konkurs.html

    Do wygrania konik na biegunach dla Twojej pociechy!

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo wakacyjny zestaw, dziś u mnie wyjątkowo gorąco..

    OdpowiedzUsuń
  5. ślicznie Ci w takiej fryzurce:) biały kolor najlepszy na upały!

    OdpowiedzUsuń
  6. fajna spódniczka :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo ładne zdjęcia. Sandałki super

    OdpowiedzUsuń
  8. Idealnie na taką pogodę :) Sandałki ekstra!

    OdpowiedzUsuń
  9. Wyglądasz cudnie, jak bogini lata :) I te oleandry :) oh..

    OdpowiedzUsuń
  10. Związane włosy i przewiewne ubranie to konieczność w taką pogodę ;). Bardzo ładnie wyglądasz ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. super dziewczęca, lekka stylizacja, bardzo mi się podoba:)

    OdpowiedzUsuń
  12. świetne miejsce na zdjęcia! i stylizacja bardzo ładna ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. ale masz piękną fryzurę na tych zdjęciach! ślicznie w niej wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetnie wyglądasz! ;)


    zapraszam do mnie;
    http://hiddenndreamms.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy komentarz. Konstruktywna krytyka mile widziana. Jeśli masz ochotę obserwuj, nie proponuj obustronnej obserwacji! Staram się wchodzić na każdy blog i jak mi się spodoba to na pewno zostanę na dłużej!