środa, 3 lipca 2013

Za stara na szorty...



Nigdy tego od nikogo nie usłyszałam i mam nadzieję, że nie usłyszę ale sama czuję, że na szorty jestem już za stara.
Wydaję mi się, że w "pewnym" wieku włożenie krótkich spodenek do miasto już nie uchodzi. Nastolatki śmigają w krótkich spodenkach ale ja tak ubrana nie czułabym się dobrze .
Dlatego decyduję się na rybaczki albo spodenki przed kolana.
Wyjątkiem są wakacyjne wyjścia na plażę, tam według mnie obowiązuje inna moda :) wtedy pozwalam sobie na szorty, chociaż nigdy nie miałam spodenek, które ledwo zakrywają tyłek. 
A może nie mam racji? Co Wy o tym myślicie? 








Bluzka - Mohito
Spodnie - Cropp
Torebka - Carpisa

A tym czasem kupiłam sobie nowe szorty na plażę :) 
Odgadniecie jaki jest mój ulubiony kolor?


Spodenki - New 19,95 zł 
Okulary - Carry 15 zł

13 komentarzy:

  1. Wiek to tylko liczba, ja mam 30 na karku i twierdzę, że wiek jest stanem umysłu:-) w Polsce panuje taka mentalność, że czegoś już nie wypada bo się ma pewną liczbę na liczniku.
    Noszę szorty i czuje się w nich super:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się w Agnes. Ja własnie zakupiłam 2 pary szortów na lato. Są różne fasony, takich bardzo krótkich bym na pewno nie ubrała, ale z trochę dłuższymi nogawkami, to jak najbardziej.
      pozdrawiam :)

      Usuń
  2. Masz świetną figurę więc na pewno super byś wyglądała w szortach :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ulubiony kolor to pewnie niebieski(jak mój ;)).

      Usuń
    2. zgadłaś :) niebieski, kobaltowy, błękitny, muszę się powstrzymywać żeby nie kupować już ubrań w tym kolorze.

      Usuń
  3. masz świetną figurę, nie ma co się przejmować gadaniem innych ludzi, jesli w czyms się czujesz dobrze to trzeba to nosić:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Kasiu ja mam 31 lat, noszę szorty i świetnie się w nich czuję. Zgadzam się z Agnes. Wiek to stan umysłu i jeśli ma się odpowiednią figurę (a Ty masz) to ja nie widzę przeszkód.

    OdpowiedzUsuń
  5. a coś Ty! Ja śmigam w spodenkach (fakt że dżinsowych) po W-wie :P a mam 36 lat :) Do głowy by mi nie przyszło w ogóle tak myśleć, a mam gorszą figurę od Twojej. Ostatnio w metrze widziałam babcie w za*^*tych różowych spodenkach. Pełen luz :D To wszystko moim zdaniem zależy od tego jakie szorty i jak je nosimy (pewnie, że są miastowe i są plażowe, no i są dla nastolatek, ale i dla 30+ również :P), no i jaką mamy figurę, a wiek ... ja rozumiem gdybyś miała 50+ się zastanawiać! Przepraszam, za taki emocjonalny ton, ale emocjonuje mnie jak kobiety się ograniczają, przejmują wiekiem, wg zupełnie niepotrzebnie!

    OdpowiedzUsuń
  6. Super blog i stylizacje, oby tak dalej!!




    www.LaaMagdalenee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Z Twoją figurą to spokojnie możesz chodzić w szortach po mieście, przecież nie ma limitu wiekowego, a bardziej ważne jest, aby w nich ładnie wyglądać:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Jakbym miała takie nogi jak Ty, to nie wahałabym się wkładać na siebie szortów, bez względu czy to do miasta czy na plażę!! ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. ja lubię szorty (w tym roku wyciełam sobie fajne z dziurawych jeansów), mini też uwielbiam :)
    za to nigdy nie ubrała bym rybaczek :)

    OdpowiedzUsuń
  10. mogę się tylko domyślać że uwielbiasz niebieski :) i bardzo do Ciebie ten kolor pasuje :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy komentarz. Konstruktywna krytyka mile widziana. Jeśli masz ochotę obserwuj, nie proponuj obustronnej obserwacji! Staram się wchodzić na każdy blog i jak mi się spodoba to na pewno zostanę na dłużej!