poniedziałek, 12 sierpnia 2013

A po burzy spokój.



Trudno mi uwierzyć oglądając te zdjęcia, że poranek był burzowy. Po kilku upalnych tygodniach nastąpiło dwudniowe ochłodzenie, które jednak nie przyniosło roślinności upragnionej wilgoci. Po ulewnym deszczu zaraz wyszło słońce i niebo znowu zrobiło się bezchmurne. Nie chcieliśmy marnować takiej pogody, więc popołudniu wybraliśmy się na molo w San Benedetto. 
A ja znowu wykorzystałam moją siostrę i poprosiłam ją o kilka zdjęć. Sukienka jeansowa zakupiona na tutejszej wyprzedaży wydała mi się idealna na ten spacer. 
Jak Wam się podoba?







Sukienka - Camaieu 15 euro
Torebka - Targ, Merkato 5 euro
Japonki - House - 14 zł

Uwaga, niespodzianka - moja siostra zgodziła się zapozować, więc jak tylko ocenzuruje zdjęcia następny post będzie jej poświęcony :)

15 komentarzy:

  1. Fajna ta sukienka! A na Twoim pięknie opalonym, szczupłym i seksowym ciele wręcz idealna!! Okolice zachwycają...aż by się chciało być tam z tobą!!No ale muszę się zadowolić Londynem;-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję Kochana za odwiedziny u mnie i polubienie, oczywiście odwzajemniam:)
    Pozdrawiam Serdecznie
    http://zocha-fashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne tło w zdjęciach! Ach! Rzeczywiście nie widać burzy.

    OdpowiedzUsuń
  4. genialna sukienka:))świetnie leży!

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ładna sukienka! Idealnie podkreśla figurę, która musi być nienaganna. Ja mam z tym problem. ;)
    Pozdrawiam
    2litery

    OdpowiedzUsuń
  6. strzaskałaś się na heban! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo kobieco wyglądasz w tej sukience :)
    no i czekam na zdjęcia siostry:)


    zapraszam do mnie:)

    OdpowiedzUsuń
  8. jaki piękny błękit nieba :) wcześniejsza koszula jeansowa jak i ta sukienka trafione w moje gusta, dlatego powiem tylko me gusta :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Moja kuzynka ma takie japonki, są świetne ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. piękne zdjęcia, podoba mi się ta sukienka :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Beautiful photos! You look lovely in your outfit! The bag is so cool! You have a great blog! I'd love if you checked out my blog, and if you like it, can we follow each other on “GFC” (Obserwatorzy)? I promise I’ll follow you back <3

    x❤x❤

    "Saúde & Beleza - Health & Beauty"




    OdpowiedzUsuń
  12. Jak zwykle cudnie! A.W.:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy komentarz. Konstruktywna krytyka mile widziana. Jeśli masz ochotę obserwuj, nie proponuj obustronnej obserwacji! Staram się wchodzić na każdy blog i jak mi się spodoba to na pewno zostanę na dłużej!