niedziela, 25 sierpnia 2013

Co można robić tylko w wakacje?

Jestem już w domu, jednak nadal wspominam wakacje we Włoszech. 
Dzisiaj zapraszam na ostatni wakacyjny post, kilka rad i garść wspomnień.

Na początek szaleństwa moich pociech:

Jak mieć chwilę spokoju podczas plażowania :)

 Mamo po co mi czapka? Mam lepszy pomysł!



Mój pierwszy kabriolet:





Dla niektórych wakacje się już kończą.
Ale niektórzy mogą jeszcze poszaleć więc może jednak ktoś skorzysta z moich porad 
"Co można robić tylko w wakacje?":

- malować paznokcie na wszystkie kolory tęczy;
- spać do południa albo budzić się o świcie i iść na wschód słońca;
- brak makijażu ukrywać pod słonecznymi okularami;
- nie prostować włosów i zaplatać sobie warkocze;
- nie oglądać telewizji, wiadomości, faktów;
A co Wy byście dopisali do tej listy?


10 komentarzy:

  1. słodkie chłopaki! :)

    the-velvet-lady.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. no jak to co dopisać? :D zapomniałaś o jednym- najważniejszym!! zakładać to na co się ma ochotę :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja zawsze zakładam to na co mam ochotę :)

      Usuń
    2. a ja nie:P a na wakacjach mogę...

      Usuń
  3. Świetne zdjęcia :) Synowie do Ciebie podobni :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jakie urocze dzieci!!! Piękne zdjęcia. :)
    Bardzo podobają mi się Twoje paznokcie! :** i fryzura! :)

    Obserwuję.
    http://fashiongladescaramel.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Wow genialne fotki kochaniutka :)
    Pozdrawiam Serdecznie
    http://zocha-fashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja zapisałam się do szkoły tenisa. takie szkółki są skierowane również dla dzieci. Schudłam przy tym około 5 kg. Byłam nawet na obozie. Jestem zadowolona z tej formy rozrywki na wakacjach (tylko wtedy mam czas).

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy komentarz. Konstruktywna krytyka mile widziana. Jeśli masz ochotę obserwuj, nie proponuj obustronnej obserwacji! Staram się wchodzić na każdy blog i jak mi się spodoba to na pewno zostanę na dłużej!