piątek, 2 sierpnia 2013

Jeansowa koszula - must have!


Dlaczego warto mieć koszulę jeansową w szafie? 
Bo do wszystkiego pasuje, jest ponad czasowa i na każdą porę roku. Ja takie koszule posiadam cztery ale każdą inną. Mam w planach zrobić posta o tych koszulach jak wrócę do domu - do czego pasują i jak je nosić.
Dzisiaj prezentuję kolejną letnią stylizację, ćwieki w koszuli własnoręcznie przyszyła moja siostra.
Jak Wam się podoba takie zestawienie?









Koszula - Cropp
Spódniczka - Bershka
Sandałki - Merkato, Włochy 3 euro

9 komentarzy:

  1. hej Kasia :) ja taką koszulę to miałam w podstawówce... no tylko bez ćwieków :) pamiętam :) fajna była, Twoja też jest bardzo fajna :)

    OdpowiedzUsuń
  2. koszula super :) fajnie też mieć taką siostrę :)

    OdpowiedzUsuń
  3. to prawda, jeans sam w sobie jest uniwersalny :)
    można go nosić na wiele, wiele sposobów.

    ćwieki zawsze jestem na TAK!
    ale proponowałabym zostać tylko przy ćwiekach na kołnierzyku
    albo tylko ćwiekowanych ramionach ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jeansowa koszula to must have, fajna letni stylizacja :)


    Zapraszam do mnie :D

    OdpowiedzUsuń
  5. świetny zestaw, takie koszule podobały mi się od zawsze; sceneria do tej stylizacji trafiona w 10! Powiedz siostrze, że zrobiła bardzo fajne zdjęcia - chyba znalazłaś zastępczynię i ja Ci już nie będę potrzebna ;) E

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękna koszula i spódnica!

    OdpowiedzUsuń
  7. Super blog!
    Obserwujemy?
    http://aleksandra222.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy komentarz. Konstruktywna krytyka mile widziana. Jeśli masz ochotę obserwuj, nie proponuj obustronnej obserwacji! Staram się wchodzić na każdy blog i jak mi się spodoba to na pewno zostanę na dłużej!