poniedziałek, 19 sierpnia 2013

Pink Lady :)

 
Moje wakacje pomału się kończą. 
Mam nadzieję, że uda mi się jeszcze przed odjazdem zrobić kilka zdjęć nad morzem .
A tym czasem kolejne wieczorne wyjście, Stare Miasto Ripatransone.
Pamiętacie różową sukienkę z second handu?
Za Waszą namową spakowałam ją do walizki i odważyłam się ją założyć. Na szczęście był już wieczór i mogłam do niej ubrać bolero zakupione na tutejszym targu za 3 euro . Dzięki temu nie czułam się taka odkryta...








Najwęższa ulica Włoch, ma jedynie 43 cm szerokości.




Posprzątane, więc odlatuję :)


Sukienka - sh 5zł
Kurteczka - targ, Marketo 3 euro

14 komentarzy:

  1. wieczorny wypad do miasta i jaki odlot :) masz już pozamiatane we Włoszech, wracaj do Polski ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ha Ha:D odlot na miotle:-) dobre!! Wyglądasz pięknie, masz cudowną skórę i idealną figurę. Wyglądasz oszałamiająco!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetna kurtka i sandały . Zapraszam na mojego bloga: kobietazrozwianymiwlosami.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Ależ się opaliłaś:):) Pozdrawiam Dominika

    OdpowiedzUsuń
  5. wyglądasz słodko :) śliczna ta sukieneczka ;)

    zapraszam do mnie i obserwuję :)
    the-velvet-lady.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Rewelacja stylizacja,bosko wyglądasz kochana:)śliczna sukienka<3
    Pozdrawiam Serdecznie
    http://zocha-fashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetnie wygląda z tą kurteczką :)

    OdpowiedzUsuń
  8. długie te Twoje wakacje :D nie? zazdroszczę opalenizny, niech tam gadają, ale opalone ciało to ładne ciało wg mnie :P wyglądasz jak zawsze super :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak, dłuugie ale już się kończą a ja tęsknię za domem i mam wielką ochotę już wracać!

      Usuń
  9. oj już nie bądź taka skromna. ps. tez chętnie bym upolowała taką tania kurteczkę.

    OdpowiedzUsuń
  10. Ten róż idealnie współgra z Twoją opalenizną!! :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy komentarz. Konstruktywna krytyka mile widziana. Jeśli masz ochotę obserwuj, nie proponuj obustronnej obserwacji! Staram się wchodzić na każdy blog i jak mi się spodoba to na pewno zostanę na dłużej!