czwartek, 22 sierpnia 2013

Siostrzany sojusz.

A miało być tak pięknie. 
Ostatnia sesja fotograficzna z siostrą zapowiadała się ciekawie. Jednak najpierw pogoda a potem dzieci nam ją skutecznie popsuły. Mimo wszystko post musi być  :)

 Dlaczego fajnie jest mieć młodszą siostrę?
- pójdzie z Tobą na zakupy, doradzi, bez krępacji skrytykuje, ale również skomplementuje;
- pożyczy Ci ubrania, gdy nie masz już w czym chodzić... weźmie również kilka Twoich ubrań i da im nowe życie;
- informuje Cię o nowinkach modowych i kosmetycznych;
- zajmie się Twoim dziećmi bo nie ma jeszcze swoich :)
- gdy jest Ci smutno jest przy Tobie;

A co Wy byście dopisali do tej listy? Jeśli oczywiście macie siostrę :)










Siostry wyjeżdżają, więc pogoda się psuje...

9 komentarzy:

  1. ja nie mam młodszej siostry, ale za to mam dwie starsze i to ja jestem tą młodszą :) i nie wiem czy bym chciała mieć młodszą :D

    the-velvet-lady.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. U mnie to ja jestem tą młodszą i myślę, że to też jest dobre położenie :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja jestem tą `młodszą` , ale różnica wieku to tylko a może aż 4 lata ;) Moja siostra jest dla mnie najlepszą przyjaciółką ! Bo na przyjaciółkach wiele razy się zawiodłam a na mojej siostrze- NIGDY :)


    Pozdrawiam: TheMyEscape

    OdpowiedzUsuń
  4. a ja mam starszą :D ale wy ładne, ale nie podobne :D

    OdpowiedzUsuń
  5. ja mam starszą, ale wymieniła bym na młodszgo brata :)

    OdpowiedzUsuń
  6. bosko dziewczyny bosko! piękne też widoczki

    OdpowiedzUsuń
  7. Siła sióstr to jest to !!! :) Ja mam starszą siostrę :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy komentarz. Konstruktywna krytyka mile widziana. Jeśli masz ochotę obserwuj, nie proponuj obustronnej obserwacji! Staram się wchodzić na każdy blog i jak mi się spodoba to na pewno zostanę na dłużej!