czwartek, 15 sierpnia 2013

Szorty w roli głównej.


Dziś będzie o szortach.
W lipcu pisałam, że czuję się za stara na szorty co spotkało się z Waszym stanowczym sprzeciwem :). Chodziło mi tylko o oficjalne wyjście do miasta. Na wakacjach w szortach śmigam, gdyż tutaj przecież obowiązują inne reguły:) Wszystko można!
Poniżej przedstawiam moje wakacyjne stylizacje z krótkimi spodenkami w roli głównej.


bluzka - Bershka
spodenki - Orsay




bluzka - Bershka
spodenki - Cropp



bluzka - Taily Weijl
spodenki - Orsay



bluzka - SH
spodenki - SH

A na koniec moja siostra, której następnym razem poświęcę całego posta a dziś jego przedsmak:



spodenki - H&M

Który zestaw podoba Wam się najbardziej?

19 komentarzy:

  1. Ależ Ty masz nogi piękne. Fajnie się opaliłaś i te stylizacje nabrały wakacyjnego charakteru :-)
    Mnie się podoba najbardziej zestaw z: bluzka - Taily Weijl, spodenki - Orsay :D
    Siostra śliczna!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Chyba wszystkie stylizacje są super! Każda typowo letnia, wakacyjna i elegancka zarazem :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak dla mnie zestaw niebieska bluzka+ zielone spodenki najlepszy:) Bluzka ma ciekawy motyw i fajny kolor.

    Zapraszam na mojego bloga : Poczuj miętę tego lata ! - kobietazrozwianymiwlosami.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajnie. Super dziewczyna.

    OdpowiedzUsuń
  5. Rewelacyjne stylizacja Kochana,pięknie wyglądasz:)
    Pozdrawiam serdecznie
    http://zocha-fashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. No i bardzo dobrze wyglądasz w szortach :)

    OdpowiedzUsuń
  7. szorty, szorty, szorty !
    Najlepsze co może być latem :)

    www.manka-maluje.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. wszystkie spodenki są bardzo eleganckie :)
    szorty są super latem, lecz ja osobiście nie kupuję ich, tylko robię sobie je z przetartych na kolanach jeansów :) takie spodenki na pewno są na mnie dobre, nie muszę chodzić po sklepach i tracić czasu, nie muszę wydawać na nie pieniędzy i co najważniejsze - podobają mi się :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Super wakacyjne zestawy... jak najbardziej trzeba je zaaklimatyzować oficjalnie w mieście ;) zupełnie nie macie się czego wstydzić dziewczyny, wyglądacie super!

    OdpowiedzUsuń
  10. świetnie Ci w szortach:) masz piękne nogi to trzeba pokazywać co się ma:))

    OdpowiedzUsuń
  11. Trzeci zestaw jest super :) I super wyglądasz w szortach!

    OdpowiedzUsuń
  12. Fajna siostra:)Jak dla mnie zestaw nr 2 najfajniejszy - koszulka super:)
    Pozdrawiam Dominika

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie mogę się zdecydować - wszystkie są super :))
    Ale koszulka z drugiego jest rewelacyjna :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Te ostatnie są rewelacyjne! :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Wyglądasz świetnie w tych szortach :)

    OdpowiedzUsuń
  16. super kolekcja szortów :) szukam takich jak ostatnie!

    OdpowiedzUsuń
  17. Jak ma się takie nogi, to szorty wręcz wskazane :)
    ściskam

    OdpowiedzUsuń
  18. będziemy tu zaglądać, zapraszamy do nas

    http://malichlopcywwielkimmiescie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy komentarz. Konstruktywna krytyka mile widziana. Jeśli masz ochotę obserwuj, nie proponuj obustronnej obserwacji! Staram się wchodzić na każdy blog i jak mi się spodoba to na pewno zostanę na dłużej!