poniedziałek, 9 września 2013

Cena czyni cuda!

Mam szafę pełną ubrań, ale nie raz zdarza mi się narzekać, że nie mam co na siebie włożyć...
Dlatego często zaglądam do Galerii i buszuję po sklepach. 
Nie przechodzę obojętnie obok wieszaków z przecenionymi ubraniami. Tak też było w tym przypadku, normalnie nie zwróciłabym uwagi na spodnie we wzory ale przecena na 20 zł ze 160 zł mnie skusiła! Przed zakupem szybko w myślach przejrzałam zawartość swojej szafy upewniając się, że do takich oryginalnym spodni będę miała odpowiednią bluzkę.
A Wy często ulegacie takim pokusom?









Spodnie - New Yorker 20 zł
Bluzka - Mohito
Narzutka - SH
Buty - Sinsay
Pasek - F&F

 zdjęcia Kasia


26 komentarzy:

  1. Pełna szafa a nie ma się w co ubrać, skąd ja to znam :) A spodnie, mega okazja ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Swietnie wygladasz :) spodnie sa super!

    OdpowiedzUsuń
  3. Wow! Te spodnie, ale ci wydłużają i wysmuklają nogi! Chcę też takie i za 20zł :O

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sprostowanie: masz tak smukłe i długie nogi, że te spodnie wyglądają na tobie perfekcyjnie :-)

      Usuń
  4. Spodnie i zdjęcia bardzo mi się podobają :) Pani fotograf bardzo szybko się uczy, tylko patrzeć jak polecą fotki z Anją Rubik ;) COOL!

    OdpowiedzUsuń
  5. swietny zestaw, pięknie wygladasz :)

    OdpowiedzUsuń
  6. HOT !!!

    DENIM - kobietazrozwianymiwlosami.blogspot.com Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. genialne spodnie, świetnie na Tobie leżą:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo fajne połaczenie. Spodnie moze nie mój klimat ale na Tobie wyglądają super. Obawiam się, ze niestety są odpowiednie tylko dla dziewczyn z nienaganna figura taką jaką Ty masz.Duży plus dzisiaj:):)Pozdrawiam Dominika

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetnie wyglądasz, spodnie są fenomenalne!! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajnie to wszystko dobralas i ta torebka.

    OdpowiedzUsuń
  11. Zazdroszczę łupu. Reszta dobrana kapitalnie:))

    OdpowiedzUsuń
  12. Rewelacja, te spodnie są śliczne, ale aby dobrze wyglądały muszą być jeszcze na TAKICH noooooooogach ;P

    OdpowiedzUsuń
  13. Spodnie są REWELACYJNE i narzutka bardzo mi się podoba. Całość bardzo fajnie się prezentuje i ta cena spodni !!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetna stylizacja ! :))

    Pozdrawiam :)
    http://monika-agness.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Fantastyczne połączenie! Bardzo podobają mi się te spodnie :))
    Zapraszam w wolnej chwili na http://www.mylifeinblond.blogspot.com/
    Obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Rewelacyjne zdjęcia !

    wpadnij do mnie .

    OdpowiedzUsuń
  17. Ciekawe spodnie, przyciągają wzrok!

    OdpowiedzUsuń
  18. te spodnie są rewelacyjne! cały zestaw mi się bardzo podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Przepiekne zdjęcia, a spodnie są śliczne i mają cudowny wzór! Pozdrawiam Cię

    OdpowiedzUsuń
  20. Piękna stylizacja. Jest prosto, elegancko, ale nie nudno. Spodnie są śliczne :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy komentarz. Konstruktywna krytyka mile widziana. Jeśli masz ochotę obserwuj, nie proponuj obustronnej obserwacji! Staram się wchodzić na każdy blog i jak mi się spodoba to na pewno zostanę na dłużej!