niedziela, 22 września 2013

Dekoracje i wianki jesienne.




Już lato odeszło i kwiaty przekwitły,

a jeszcze coś w polu się mieni,
To w polu i w lesie czerwienią się, spójrzcie
korale, korale jesieni...

Jesień to według mnie najbardziej kolorowa pora roku. Uwielbiam ją za szeleszczące pod nogami liście, za kasztany, jarzębinę i wrzosy. Dlatego postanowiłam wykorzystać te dary natury i zrobić wianki jesienne. Nie wiem jak długo utrzymają swój uroczy wygląd ale na razie cieszą moje oko.
Na początek na półce zasiadły jeże.
Inne jesienne 

dekoracje znajdziecie tutaj.



 A dynie leżakujące jeszcze w skrzynce niedługo znajdą swoje miejsce na parapecie.


Gorąco zachęcam do zrobienia takich wianków.
Potrzebne są do tego tylko dary natury, drut florystyczny, pistolet do kleju na gorąco oraz podstawa czyli koło zrobione z gałęzi wikliny.
Wykonanie jest banalnie proste:

















Jeśli podobają Ci się moje wianki proszę o głos w konkursie (nr 44)


 A Wy jakie macie dekoracje na jesień?

25 komentarzy:

  1. Dekoracje stylowe. Bardzo mi się podobają!! :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. ja mam w domu jesienne jabłka jako dekorację :)

    OdpowiedzUsuń
  3. śliczne :) to Ty sama? bardzo fajne! a są jeszcze takie gąbkowe, druciane i styropianowa kola do wianka, gdzie wbija się rośliny albo przykleja elementy typu kasztany, żołędzie, szyszki. Można to pewnie kupić w sieci albo w sklepach i na giełdach florystycznych.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak sama :) wiem ze są takie koła do kupienia, ale na razie robię to po kosztach :)

      Usuń
  4. No i zapomniałam o najważniejszym: czy mogłabym te zdjęcia (oczywiście podlinkowane) wykorzystać na moim drugim blogu ogrodowym ? A może zgodziłabyś na krótki wpis gościnny pt. jak to zrobić samemu - króciutki komentarz! Daj znać na maila w wolnej chwili fashionikababy@gmail.com, z góry dzięki :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piekna zlota Polska jesien!!!!

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudowne zdjęcia, cudowne dekoracje ! ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. cudowne wianki, szczególnie drugi skradł moje serce :) piękne kolory jesieni :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Aż zapachniało mi jesienią! Przypomniało mi się jak w podstawówce robiliśmy korale z jarzębiny! To było coś! Muszę też o czymś pomyśleć :)

    OdpowiedzUsuń
  9. To, że lubisz jesień, widać w tych wiankach. Cudne są!

    OdpowiedzUsuń
  10. piękne, zazdroszczę zdolności :)

    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. Uwielbiam takie dekoracje, szczerze zazdroszczę talentu i inwencji.
    Zapraszam do mnie www.antymarka@blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. ale cudowne dekoracje w klimacie jesieni
    rewelacyjnie:*
    ♡ ♡ ♡ ♡
    pozdrawiam, Ola

    OdpowiedzUsuń
  13. Przepięknie .. Tak jesiennie <3
    Uwielbiam takie kolorki ;3

    OdpowiedzUsuń
  14. Te kasztany, jarzębina, wianki... Świetnie to wygląda, szkoda że nasza jesień taka nie jest ;c
    Mam do oddania voucher 100 zł do sklepu Answear.com, więcej u mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  15. o kurczę, jakie cuda! zachęciłaś mnie i chyba sama zacznę coś tworzyć :))

    OdpowiedzUsuń
  16. Piękne !!!! ostatni wianek z chęcią bym Ci zabrała :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Głosik oddany ( 44. Nieperfekcyjna
    Already voted this )
    Pozdrawiam serdecznie i zapraszam do mnie
    http://bizuteriamanatta.blox.pl

    OdpowiedzUsuń
  18. Pięknie to wygląda :) Ja dzisiaj wróciłam ze spaceru z całym koszem jesiennych liści, szyszek, kasztanów i właśnie kombinuje, co z tego ładnego wyczarować :)
    Pozdrawiam!

    lifeisyourcreation88.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Gratulujemy występu w Pytaniu na śniadanie!!:)
    bardzo jesteśmy dumne, że mamy TAKĄ MAMĘ! wśród nas!
    Pozdrawiamy!www.klubmamuski.pl

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy komentarz. Konstruktywna krytyka mile widziana. Jeśli masz ochotę obserwuj, nie proponuj obustronnej obserwacji! Staram się wchodzić na każdy blog i jak mi się spodoba to na pewno zostanę na dłużej!