niedziela, 1 września 2013

HUG ME in Wroclaw.


Do Wrocławia przyjechałam na studia i zadomowiłam się tutaj na dobre. 
Uwielbiam to miasto, głównie za niekończące się pomysły na wspaniałe plenery.
Umawiając się z Kasią przypadkiem trafiłam na nowe miejsce we Wrocławiu - parking podziemny.
Dla blogerek i nie tylko jest to świetne miejsce na sesje fotograficzne.
Plac nad parkingiem tak mi się spodobał, że na pewno tam wrócę. 
Zachęcam do odwiedzenia tego miejsca i zrelaksowana się na leżankach :)

Dzisiaj prezentuje Wam zestaw jesienno - letni.
 Wieczory są już chłodniejsze, więc marynarka bardzo mi się przydała, jest również na tyle ciepło, że mogłam sobie pozwolić jeszcze na odkryte nogi.




Bluzka - Mohito
Marynarka - Bershka
Spódnica - Camaieu
Sandały - H&M
Bransoletki - River Island

20 komentarzy:

  1. Fakt bardzo ciekawe to zdjęcie! Ale jeszcze ciekawsza jest twoja stylizacja! Masz niesamowita urodę i idealne ciało:-)

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo się cieszę, że wróciłaś - chociaż na stylizacjach nie znam się wcale :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudowna stylizacja bardzo mi się podoba:)Czy sandałki to tegoroczny zakup ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. sandałki z wyprzedaży 2012, pozdrawiam i dziękuje za komentarz;

      Usuń
  4. mnie ujęły detale w zdjęciach:) a dodam, że "modowa" fotografia nie jest moim ulubionym nurtem.

    OdpowiedzUsuń
  5. nie mogę się napatrzeć na Ciebie na tych zdjęciach! przepiękna stylizacja, cudownie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Aż wstyd się przyznać, ale nie byłam nigdy we Wrocławiu, choć nie mam daleko - jakieś 1-1,5 godzinki drogi :)
    Wierzę, że jest to piękne miasto, ale Ty na pewno przyćmiłaś jego urok na tych zdjęciach!! :) Stylizacja SUPER!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W taki razie zapraszam na kawę i zwiedzanie Wrocławia :) pozdrawiam serdecznie

      Usuń
  7. No i jest nieźle. Wyrzuciłabym tylko pasek (albo zastąpiła niewiązanym - przy tych falbankach i obecnym pasku za bardzo strój idzie w kowbojskim kierunku) i zmniejszyła ilość bransoletek (zgodnie z zasadą mniej znaczy lepiej).

    OdpowiedzUsuń
  8. ostatnie zdjęcie jest świetne:) widać,że sie mocno opaliłaś na wakacjach:)

    OdpowiedzUsuń
  9. świetna bluzka, muszę sobie taką kupić

    OdpowiedzUsuń
  10. jaki super t-shirt...nie przytulali Cie nieznajomi?;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo mi sie podoba twoja spódniczka !

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo mi sie podoba twoja spódniczka !

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo fajne połączenie...Bliskie memu sercu:)

    Pozdrawiam i zapraszam do siebie http://bizuterland.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. świetna stylizacja:) zapraszam do mnie: mój blog http://onlymyfashionstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Wow, jak Ci ładnie w takim kolorze włosów. Może dlatego, że jesteś opalona. I strój super. Pasek i sandałki bardzo mi wpadły w oko;-)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy komentarz. Konstruktywna krytyka mile widziana. Jeśli masz ochotę obserwuj, nie proponuj obustronnej obserwacji! Staram się wchodzić na każdy blog i jak mi się spodoba to na pewno zostanę na dłużej!