wtorek, 24 września 2013

Barwy jesieni.



W poprzednim poście pisałam, że lubię jesień. Jednak jestem strasznym zmarzluchem i jakkolwiek bym się nie ubrała czuję chłód. Dlatego z chęcią zaszyłabym się gdzieś pod kołderką, przy kominku i z okna obserwowała jesienne klimaty :). 
Jednak nie jest to możliwe, dlatego ubieram się na cebulkę i wychodzę z domu. 

Tak się złożyło, że plener znowu kolejowy :)

















Kardigan - no name
Sweter - House
Getry - New Yorker
Buty - Promod
Torebka - Reserved

Zdjęcia - Diana

26 komentarzy:

  1. Świetna stylizacja, lubię szarości połączone z kolorowym akcentem. Włosy Ci się dobrze ułożyły, a o ich kolorze nie wspomnę, bo wiadomo boski! Udane zdjęcia. :) Pinknie!

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo stylowo i jesiennie :-) Podoba mi się sweter- nadaje klimatu całej stylizacji.
    Ja też lubię jesień jak minie, a potem kocham jeszcze bardziej zimę jak stopnieją śniegi i nigdy nie wrócą!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudownie ! <3
    Jesteś dla mnie uosobieniem Pani Jesieni! :D To są zdecydowanie Twoje kolory, jesień Ci służy :)))

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja nie lubie jesieni, szczegolnie tej deszczowej i mglistej.
    Zagladam do Ciebie po raz pierwszy i bardzo mi sie tutaj podoba.
    Narzutka skradla moje serce.

    OdpowiedzUsuń
  5. bardzo ładny sweterek;) pozdrawiam i zapraszam;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wyglądasz rewelacyjnie, podoba mi się kolor Twoich włosów ;)


    Pozdrawiam Mintchocolate;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetna kolorystyka. Bardzo Ci pasują te kolory. Sweter i szal na 6 +

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo podoba mi się stylizacja :)
    Wyglądasz świetnie !!

    http://wszystkozafreeee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Wymiatasz, Twoja uroda pasuje do jesieni bardzo - taka Pani Jesień, ale pozytywnie ;P

    OdpowiedzUsuń
  10. Prosze o napisanie skąd ten piękny szal/komin?Pozdrawiam Dominika

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. z new yorker ale z tamtego roku z wyprzedaży, pozdrawiam

      Usuń
  11. Super kolorystyka idealnie dobrana do Twojej urody:)
    Pozdrawiam Serdecznie
    http://zocha-fashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. wyglądasz idealnie, bardzo mi sie podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  13. świetny set na jesień, komin genialny:)

    OdpowiedzUsuń
  14. I ta jesień jakoś dużo lepiej się prezentuje w takim wydaniu :)
    Świetny look.

    www.antymarka@blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. nieperfekcyjna pani Domu ale za to zestaw perfekcyjnie jesienny <3

    OdpowiedzUsuń
  16. Ten kardigan masz absolutnie wspaniały!

    OdpowiedzUsuń
  17. Ślicznie wyglądasz!! Uwielbiam takie cebulki. W Twojej bardzo podoba mi się kolorystyka:)

    OdpowiedzUsuń
  18. pięknie! śliczne masz włosy <3

    OdpowiedzUsuń
  19. Też jestem strasznym zmarzluchem i teraz jedyne, co kupuje to swetry :)
    Bardzo mi się podoba kardigan i masz piękny kolor włosów! :)

    OdpowiedzUsuń
  20. wow cóż za kolory! wszystko idealnie do siebie pasuje i oczywiście świetnie trafia w jesienny klimat :)
    pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. Uwielbiam Twój kardigan!!! Buciki mam identyczne :)
    Jak zwykle pięknie wyglądasz!

    OdpowiedzUsuń
  22. to są właśnie moje ukochane kolory na jesień :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy komentarz. Konstruktywna krytyka mile widziana. Jeśli masz ochotę obserwuj, nie proponuj obustronnej obserwacji! Staram się wchodzić na każdy blog i jak mi się spodoba to na pewno zostanę na dłużej!