piątek, 27 września 2013

Nieopowiedziana historia.

Dzisiaj post z całkiem innej bajki, pewnie większości z Was wyda się nudny i nieciekawy ale może chociaż garstkę zaciekawi...


Przedstawiam zdjęcia z mojej pierwszej lekcji z kompozycji i aranżacji fotografii.
Jak weszłam do studia i zobaczyłam obiekt, który będziemy fotografować byłam bardzo sceptycznie nastawiona do zajęć. To nie miała być sesja z modelką ale całkiem coś innego.
Nasz prowadzący zachorował i w zastępstwie pojawiła się pozytywnie zakręcona Pani Beatka.
Opowiedziała nam historię pewnego Mężczyzny, u którego po jego śmierci znaleziono walizkę.
Zawartość walizki nasuwa wiele pytań...
Kim był ten Mężczyzna?
Czym się zajmował?
Jakie były jego pasje?
Skąd wrócił? A może gdzie się wybierał?
Naszym zadaniem nie było znalezienie odpowiedzi na te pytanie, jedynie nauka kadrowania i dostrzegania szczegółów.









Na kolejny post modowy zapraszam w październiku!

12 komentarzy:

  1. A mi się ten post bardzo podoba! I wcale nie jest nudny!
    Zdjęcia mają swój niepowtarzalny urok <3

    OdpowiedzUsuń
  2. ten mężczyzna był chyba nauczycielem ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. ALE WSPANIAŁE RZECZY..
    ♡ ♡ ♡ ♡
    POZDRAWIAM:*
    Ola

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ładne zdjęcia! Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  5. zdjecia ciekawe, mezczyzna chyba byl podroznikiem.

    OdpowiedzUsuń
  6. po raz kolejny stwierdzam, że zrobiłaś bardzo dobre zdjęcia ... nauka nie idzie w las ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetne zdjęcia :) Zapraszam do mnie : http://because-i-like-dots.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Rozdanie kosmetyczne u mnie! Zapraszam :)
    http://youbeautiful-kosmetycznefantazje.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Ciekawe ujęcia,tajemnicza postać zawsze nasuwa wiele pytań.

    OdpowiedzUsuń
  10. Rewelcja jak dla mnie :) Moje klimaty w każdym wymiarze :) Jak ja marze o kursie foto, ale musi to poczekać :(

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy komentarz. Konstruktywna krytyka mile widziana. Jeśli masz ochotę obserwuj, nie proponuj obustronnej obserwacji! Staram się wchodzić na każdy blog i jak mi się spodoba to na pewno zostanę na dłużej!