czwartek, 19 września 2013

Po drugiej stronie...


...aparatu. 
Dzisiaj prezentuję Wam moje zdjęcia z pleneru w porcie Nadodrze. Ciągle nie mogę się określić po której stronie aparatu czuję się lepiej. Modelką najlepszą nie jestem, nie czuję się do końca sobą pozując do zdjęć. Z kolei robiąc zdjęcia nie umiem w pełni wykorzystać funkcji aparatu... a potem doskonale ich obrobić w programie graficznym. 
We wszystkim czuję się nieperfekcyjna ale ciągle się uczę!
Na koniec przyznam się szczerze, że całe do fotografowanie obiektów mnie do końca nie kręci.
Zresztą oceńcie sami :)
















20 komentarzy:

  1. To musi być bardzo ciekawe miejsce :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Czarno - białe zdjęcia są piękne , mają swoją wyjątkową aurę ...

    SZARE BLUZY : kobietazrozwianymiwlosami.blogspot.com

    Pozdrawiam gorąco :)

    OdpowiedzUsuń
  3. A kto był po 3 stronie obiektywu ?:D
    Świetne zdjęcia, masz talent do chwytania ciekawych perspektyw.

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajne plenery. Ja osobiście kocham fotografować :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jestem na tej stronie pierwszy raz. Ciekawe zjecie i intrygujący tytuł bloga :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Moim skromnym zdaniem doskonale odnajdujesz się po jednej i po drugiej stronie obiektywu :))

    OdpowiedzUsuń
  7. bardzo interesujące wpisy! świetny blog!;) zapraszam do siebie;)
    http://diagnostka.blogspot.com/
    pozdrawiam i zapraszam;*

    OdpowiedzUsuń
  8. Podoba mi się pierwsze oraz zdjęcia ruin

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie widzę u Ciebie formularza kontaktowego więc postanowiłam napisać w komentarzu małą prośbę :) otóż zgłosiłaś się do mojego rozdania na blogu a ja właśnie dorzuciłam parę nowych rzeczy i ustawiłam nowy baner do pobrania :) . Jeżeli to nie problem prosiłabym o zmianę :) . W zamian gdybyś została wylosowana dorzucę jeszcze jakiś mały upominek w ramach przeprosin na kłopot :).

    http://wszystkozafreeee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Kiedyś powiedziałabym "fajny klimat", teraz niestety wszystko związane z pociągami mnie odrzuca :<

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetne zdjęcia, i piękne klimatyczne miejsce :-)

    OdpowiedzUsuń
  12. nie znałam Nadodrza z tej strony:) świetne zdjęcia

    OdpowiedzUsuń
  13. bardzo klimatyczne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy komentarz. Konstruktywna krytyka mile widziana. Jeśli masz ochotę obserwuj, nie proponuj obustronnej obserwacji! Staram się wchodzić na każdy blog i jak mi się spodoba to na pewno zostanę na dłużej!