czwartek, 12 września 2013

Ściskając w ręku kamyk zielony.


Słowa piosenki Maryli Rodowicz idealnie odzwierciedlają mój nastrój, dlatego proszę o minutkę uwagi i przeczytanie tekstu oraz obejrzenie zdjęć!


Światem zaczęła rządzić jesień,
Topi go w żółci i czerwieni,
A ja tak pragnę czemu nie wiem,
Uciec pociągiem od jesieni.

Uciec pociągiem od przyjaciół,
Wrogów, rachunków, telefonów.
Nie trzeba długo się namyślać,
Wystarczy tylko wybiec z domu ... i.

Wsiąść do pociągu byle jakiego,
Nie dbać o bagaż, nie dbać o bilet,
Ściskając w ręku kamyk zielony,
Patrzeć jak wszystko zostaje w tyle.

W taką podróż chcę wyruszyć,
Gdy podły nastrój i pogoda
Zostawić łóżko, ciebie, szafę,
Niczego mi nie będzie szkoda.

Zegary staną niepotrzebne,
Pogubię wszystkie kalendarze.
W taką podróż chcę wyruszyć,
Tylko czy kiedyś się odważę...












Koszula - Massimo Dutti
Spodnie - New Yorker
Narzutka - sh

Edi dziękuję za zachwycające zdjęcia, Kasi za inspiracje:)

25 komentarzy:

  1. Wyglądasz niesamowicie!! W moim odczuciu ta koszula ma kolor odchodzącego lata! Bardzo ciekawe :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetnie wyglądasz, a to ostatnie zdjęcie jest najlepsze;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Gdzie Ty znalazłaś taką starą lokomotywę ? W ogóle świetna sceneria na sesję zdjęciową. Widzę że dopada Cię jesienna nostalgia :) to chyba przez tę pogodę na zewnątrz. Ja zrobiłam wczoraj paellę na odgonienie jesiennej szarugi i wspomnienie wakacji. Specjalnie na tę okazję szarpnełam się na na szafran w Almie :) Ale nie żałuję, od razu mi się lepiej zrobiło. Dziś leje więc trzeba będzie coś innego wymyślić na polepszenie nastroju :)
    Pozdrawiam,

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. pociąg stoi w porcie miejskim niedaleko dworca Nadodrze:)

      Usuń
  4. Piękne zdjęcia! Nie mam pojęcia, skąd wytrzasnęłaś tę lokomotywę, ale robi wrażenie :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Krotko piszac - najlepiej wygladasz w pofalowanych wlosach. Pierwsze zdjecie swietne.

    OdpowiedzUsuń
  6. madziora76blogspotcom12 września 2013 18:26

    Witaj! Weszłam na Twojego bloga przeglądając Make Live Easier,i widzę że również zainspirowały Cię tory:)Ja dopiero zaczęłam swojego bloga więc moje zdjęcia nie są tak profesjonalne,ale od czegoś trzeba zacząć.Pozdrawiam.Super zdjęcia!

    OdpowiedzUsuń
  7. Weszłam na tego bloga zachęcona miłym zaproszeniem. Przywitał mnie fajny cytat. Do zostania nakłonił tekst piosenki,którą lubię. A do częstych powrotów z pewnością zachęcają piękne zdjęcia i śliczna modelka! Gratuluję! Pozdrawiam
    Beata
    http://zawszemodne.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Woooooow jesteś śliczna, zgrabna i masz świetny styl! Zdjęcia jak najbardziej profesjonalne i ten klimat... Coś pięknego! Pozdrawiam Cię gorąco

    OdpowiedzUsuń
  9. Devo dire belle foto.

    OdpowiedzUsuń
  10. ŚWIETNY ZESTAW !
    Podoba mi się :]
    Zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  11. Rewelacyjne zdjęcia !

    Pozdrawiam - kobieta z rozwianymi włosami ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. bardzo na tak, tekst, foty... nic dodać nic ująć. pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  13. Mam na imię Michał i reprezentuję BLOGOWSKAZ, serwis promujący bloggerów w SocialMedia. Czarny Szczur polecił nam Twój blog, liczymy że skusisz się na błyskawiczna promocję.

    Odwiedź stronę http://blogowskaz.org, aby uzyskać więcej informacji kliknij tu


    "Z doświadczenia wiemy, że próby promocji na facebook'u mogą być czasami bardzo trudne. Potrzebujemy ludzi którzy będą klikać "Lubię to", co nie zawsze przynosi oczekiwane rezultaty. Niejednokrotnie samodzielny proces promocji w internecie może okazać się kłopotliwy i czasochłonny. Kampanie marketingowe w internecie mogą okazać się bardzo drogie, często nie potrafimy panować nad procesem, za który płacimy. Skąd więc mamy mieć pewność, że to działa? Na szczęście jest proste i darmowe rozwiązanie. Działasz szybko, skutecznie i posiadasz pełną kontrolę nad swoją popularnością. Uwierz, to się opłaca. "



    Michał Pudełko
    specjalista ds. marketingu
    Portal Blogowskaz

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetne zdjęcia i bardzo mi się podoba koszula ;))

    Obserwujemy?
    bienvenue-modo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. świetny klimat zdjęć, i świetna modelka:) wyglądasz cudownie:*ślicznie Ci w pofalowanych włoskach

    OdpowiedzUsuń
  16. na każdym twoim zdjęciu wyglądasz perfekcyjnie:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Masz świetny kolor włosów <3

    W wolnej chwili zapraszam do siebie. :)

    www.LaMagdalene.blogspot.com

    Pozdrawiam, miłego wieczoru. :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Zatrważająca sceneria polskiego pkp... Ale modelka za to wygląda extra! :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Piękna stylizacja :) Ciekawe miejsce na zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Nie jestem znawcą fotografi ale bardzo atrakcyjne są zdjęcia w kolorze. Ogólnie, te w kolorze uwydatniają Twoje ( pozwoliłem sobie może na zbyt wiele) piękno i ciepło, które z Ciebie bije. Sceneria jest powalająca! Zaś pozostałe zdjęcia, nic im nie brakuje, poprostu urzekły mnie te w kolorze. Powodzenia.

    OdpowiedzUsuń
  21. I wanted to thank you for this fantastic read!! I certainly enjoyed every bit of it.

    I've got you bookmarked to check out new things
    you post…

    my blog post :: web site ()

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy komentarz. Konstruktywna krytyka mile widziana. Jeśli masz ochotę obserwuj, nie proponuj obustronnej obserwacji! Staram się wchodzić na każdy blog i jak mi się spodoba to na pewno zostanę na dłużej!