poniedziałek, 16 września 2013

Secret Garden


Dzisiaj przedstawiam Wam zdjęcia wykonane ponad tydzień temu, był to ostatni tak słoneczny i ciepły weekend tego lata. Kasia zaprowadziła nas na Ostrów Tumski. Wszędzie były tłumy ludzi, wycieczki kręcące się po ulicach, jednak w tym "Tajemniczym Ogrodzie" o dziwo było pusto. 
Szczerze polecam to miejsce na sesje zdjęciowe.

Lubię kratkę, ciągle jest modna dlatego w stylizacji wykorzystałam ostatnio zakupioną koszulę. Chciałam stworzyć jeszcze letni zestaw więc jeansowa spódniczka wydała mi się idealna. 
W chłodniejsze dni koszula będzie pasować do jeansów oraz długich spódnic.

Jeśli chcesz być na bieżąco ze zniżkami, promocjami, ciekawymi wydarzeniami, zachęcam do polubienia mnie na fb.













Koszula - Cropp
Spódniczka - SH
Baletki - H&M

Zdjęcia Edyta i Kasia - dziękuję dziewczyny!

20 komentarzy:

  1. Fajnie wyszły zdjęcia,Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne zdjęcia :) I ciekawy styl :)

    Zapraszam :)
    http://sweet-cherry-lady.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Też lubię kratkę :-) bardzo ładne zdjęcia, wyszłaś na nich nieprzeciętnie!! Bardzo mi sie podoba!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Jeszcze słonecznie <3 Ślicznie Ci w tej koszuli :))

    OdpowiedzUsuń
  5. fajny blog :) piekna koszula :)

    http://blondehairgreyeyes.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. koszula świetna ;))

    zapraszam: http://outsidekatte.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. KOLORY SĄ WSPANIAŁE!! SUPER KOSZULA!!
    Z przyjemnoscią obserwuje
    ♡ ♡ ♡ ♡
    POZDRAWIAM:*
    oLA

    OdpowiedzUsuń
  8. piekna koszula:) i jeszcze sloneczko bylo:(achhh ateraz leje
    zapraszam do siebie
    http://nattalja.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Kasia a mnie od dłuższego czasu urzeka Twój kolor włosów ? Zdradzisz co to za farba, jaki kolor ?

    Fajna letnie stylizacja. Ja wróciłam znad morza. Było cudnie. Zapraszam na pożegnanie lata .....

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gosia o swoich włosach pisałam tutaj http://nieperfekcyjnakasia.blogspot.com/search/label/w%C5%82osy
      jednak tym razem użyłam innego koloru - Miedziany Blond, wyszło mniej rudo ale też mi się podoba :)

      Usuń
  10. bardzo ładne zdjęcia:) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. koszula super! musze swoja wyjąć z dna szafy!

    OdpowiedzUsuń
  12. więcej ogrodu!!! gdzie on? :D a Ty jak zwykle cudna,ech... nozyska masz po szyję ;P

    OdpowiedzUsuń
  13. Ostrów Tumski to jedno z moich ulubionych wrocławskich miejsc :))

    OdpowiedzUsuń
  14. cudowne zdjęcia! o ile dobrze pamiętam to chyba byłam tam z moim Jackiem :) ale niestety nie było tak pięknie, bo było to w zimie :P

    OdpowiedzUsuń
  15. Slicznie wygladasz..

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetna stylizacja, pięknie wyglądasz. Zapraszam też do siebie http://jeanettegloves.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Mam anons dla osób, które lubią dokumentować swoje niebanalne momenty życiowe, albo też ulotne chwile skromną sesją fotograficzną. Połączcie to tylko z tekstem, opisem sytuacji. Ogłaszam bardzo praktyczny konkurs jednego z producentów win - Mezzek Moments. Na stronie konkursowej można dzielić się, poprzez umieszczenie tam tekstu, wyjątkowymi opisami niebanalnych momentów (słowo klucz), wydarzeń, przemyśleń - wszystko po to, by poprzez dzielenie się z innymi swoimi odczuciami móc spełnić życzenie o naprawdę romantycznej kolacji w jednym z wiodących lokali w Twojej okolicy. Wszystko będzie zorganizowane, łącznie z serwowaniem stosownych do sytuacji trunków, by pozostało cieszyć się tylko doniosłością chwili z bliską Wam osobą przy stoliku. Zatem http://www.mezzekmoments.pl/pl/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy komentarz. Konstruktywna krytyka mile widziana. Jeśli masz ochotę obserwuj, nie proponuj obustronnej obserwacji! Staram się wchodzić na każdy blog i jak mi się spodoba to na pewno zostanę na dłużej!