sobota, 7 września 2013

Something to drink 2.


Mamy jeszcze lato co szczególnie w taki dzień jak dzisiaj słychać, widać i czuć!
Dlatego póki jeszcze słońce nas ogrzewa zapraszam na smaczne i orzeźwiające drinki. 

Sezon arbuzowy chyli się ku końcowi, więc zachęcam aby nie zwlekać i przygotować sobie Arbuzowe smoothie, przepis znalazłam u Gosi . Jest to połączenie zmiksowanego arbuza, wina oraz soków owocowych. Drink jest przepyszny, więc szczerze polecam. 




Mniej skomplikowany jest drink Błękitna Laguna, którego skład to 
wódka, syrop Blue Curacao oraz Sprite. 
Drink szybki i łatwy w przygotowaniu. 




Na koniec drink, którym delektuję się przygotowując tego posta:) 
Jest to lemoniada Mojito. 
Mega orzeźwiające połączenie świeżej mięty, cytryny, 15 ml syropu Monin oraz wody delikatnie gazowanej. Oczywiście można zrobić wersję bez syropu ale skoro takowy posiadam, więc dodałam :) 






Na dobry sen polecam dodać Bacardi!


A już w październiku zapraszam na kolejne Ladies Night.

10 komentarzy:

  1. Lubie mojito, za tym niebieskim nie przepadam;)

    OdpowiedzUsuń
  2. wygląda przepysznie:) na pewno równie dobrze smakuje:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Za mojito dałabym się pokroić ! Uwielbiam ! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. wszystkie pyszne :) muszę spróbować każdego na ladies night! Kasia, podgrzewasz atmosferę ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. specjalnie dla ciebie będzie lemoniada Mojito :) bezalkoholowa!

      Usuń
    2. hehe umarłam :D JA poproszę to samo, ale z wkładką ;P

      Usuń
  5. Mam blender! Od niedawna:-D i mam zamiar go użyć do takiego soku arbuzowego:-)

    OdpowiedzUsuń
  6. o fajnie... aż się chce zrobić Babski Wieczór :D Na pewno jesteś nieperfekcyjną panią domu ? Tak ładnie te drinki przygotowane w pięknych kieliszkach i z ozdobami hmmm smaku sobie narobiłam :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy komentarz. Konstruktywna krytyka mile widziana. Jeśli masz ochotę obserwuj, nie proponuj obustronnej obserwacji! Staram się wchodzić na każdy blog i jak mi się spodoba to na pewno zostanę na dłużej!