niedziela, 29 września 2013

Summary of September.

Koniec września, więc pora na podsumowanie miesiąca. Przedstawiam niepublikowane zdjęcia, propozycje na spędzenie wolnego czasu oraz inspiracje zakupowe. 

Na początek zdjęcia z mojej ulubionej sesji, na której pozowanie było przyjemnością!



Wczorajszy wieczór spędziłam w miłym towarzystwie w Operze Wrocławskiej. 
"Borys Godunow" zachwycił mnie muzyką, choreografią i kostiumami. 
To było moje trzecie wyjście do opery w życiu. Zdecydowanie za rzadko bywam w takich miejscach, więc pora to zmienić. Marzy mi się się Filharmonia... Kto chętny na wspólne wyjście?

A kolejne kulturalne wyjście już za tydzień na spektakl "Hallo Dentist?", liczę na dobrą zabawę w równie świetnym towarzystwie.






Moim ulubionym pisarzem jest Stephen King, wszystko co wyszło spod jego pióra zachwyca mnie oraz przeraża :) Aktualnie przed snem zaczytuję się Joyland'em. Szczerze polecam!!!


Ostatnio na FB pisałam Wam o zakupach z InStyle, na które wybieram się 5 października. 
W gazecie oprócz  20% zniżek znajdziecie również kartę do H&M w kwocie 20 zł, do zrealizowania przy zakupach za minimum 50 zł. Ja w poszukiwaniu  jesiennej garderoby  na pewno zajrzę do Reserved i do New Look.


Ostatnio od koleżanki Ani dostałam w prezencie herbatę z ulubionego sklepu five o'clock. 
W wyżej wspomnianej gazecie znajduje się również 30% zniżka na te właśnie herbaty  z czego się bardzo cieszę. Jesienne wieczory będę umilać sobie herbatą z marcepanem oraz zieloną. Może spróbuję również innego smaku.



Już niedługo będę miała przyjemność zaprosić Was na pierwsze rozdanie u mnie.
A do wygrania coś co każda kobieta powinna przeczytać!


W przygotowaniu oczywiście posty "modowe", więc do zobaczenia w październiku:)

11 komentarzy:

  1. piękne zdjęcia, ale co to za smutna mina na jednym z nich :)
    dobrze wiedzieć, że Joyland ciekawy, bo właśnie zakupiłam i zabieram się do czytania :D
    herbaty smakowe uwielbiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudowne zdjęcia! :)) Ja już chcę przeczytać tę Twoją nagrodę ! :D zaintrygował mnie tytuł :D
    buziaczki ! :*
    Iza

    OdpowiedzUsuń
  3. czekolada z five o'clock była przepyszna! :) do zobaczenia na "Hallo Dentist?"

    OdpowiedzUsuń
  4. belle foto, saluti

    OdpowiedzUsuń
  5. śliczne zdjęcia z sesji ! :)

    zapraszam do mnie i do obserwacji ! :) ROZDANIE PRÓBEK KREMÓW U MNIE NA BLOGU!

    www.inszaworld.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. wspaniałe zdjęcia kochana!
    wspaniale!
    ♥ ♥ ♥ ♥
    pozdrawiam kochana,
    Ola

    OdpowiedzUsuń
  7. u mnie na te jesienne wieczory herbatka to podstawa :)

    OdpowiedzUsuń
  8. 3 zdjęcia super! fajnie wyglądasz :)
    a w zimie herbatka to podstawa :)

    OdpowiedzUsuń
  9. piękne zdjęcia! niesamowity klimat :)
    P.S. w wolnej chwili zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo lubię zdjęcia z całego miesiąca, a Opera wrocławska przepiękna.

    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy komentarz. Konstruktywna krytyka mile widziana. Jeśli masz ochotę obserwuj, nie proponuj obustronnej obserwacji! Staram się wchodzić na każdy blog i jak mi się spodoba to na pewno zostanę na dłużej!