środa, 4 września 2013

Uciekające lato.


Z ciężkim sercem ale pomału chowam przewiewne, leciutkie, kolorowe, letnie ubrania do kartonów. Sandałki i japonki odkładam do pudełek. Wyciągam nie mniej kolorowe i przewiewne stroje na jesień. Przy okazji robię porządki w garderobie bo lubię mieć wszystko ładnie poukładane. 
Sprawdzam czy niczego mi w jesiennej garderobie nie brakuje, niestety wszystko mam :) więc następne większe zakupy szykuję się podczas zimowych wyprzedaży. To nie znaczy, że sklepy będę omijać szerokim łukiem. Pójdę, pooglądam może nawet coś przymierzę...

A wy już schowałyście letnie stroje na dno szafy?

Dzisiejszy zestaw znowu letnio-jesienny, ale botki kupione w Camaieu już z myślą o złotej jesieni!









14 komentarzy:

  1. Zakochałam się w tej spódnicy!

    OdpowiedzUsuń
  2. ja tam się jesieni doczekać nie mogę! tylko tej ciepłej i słonecznej :) ubieranie się "na cebulkę", apaszki, szaliki, botki, cienkie kurteczki, tyle możliwości! :D

    OdpowiedzUsuń
  3. fantastyczna kiecuszka i botki :) ja nie cierpię jesieni :( no chyba, że taką złotą :) ale jak na razie u nas nastąpił powrót lata!

    OdpowiedzUsuń
  4. Spódniczka jest przecudna <3 ma kropki i śliczny kolorek :)

    OdpowiedzUsuń
  5. spódniczka jest przeurocza:)! pięknie wyglądasz:) zapraszam do mnie na nowy wpis:) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo podoba mi się spódniczka.I sceneria!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy komentarz. Konstruktywna krytyka mile widziana. Jeśli masz ochotę obserwuj, nie proponuj obustronnej obserwacji! Staram się wchodzić na każdy blog i jak mi się spodoba to na pewno zostanę na dłużej!